نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط منچسترسیتی و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و شاختار دونتسک اوکراین امشب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در گروهC در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم در ورزشگاه اتحاد لندن به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مطلب به شرایط دو تیم و تاثیر بازیکنان مصدوم بر این بازی خواهیم پرداخت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بیش‌تر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی بازی دو تیم منچسترسیتی و شاختار دونتسک اوکراین را ۰-۴ به نفع سیتی پیش‌بینی کرده‌اند

همانطور که می‌دانید منچسترسیتی در این فصل با بدشانسی‌های بسیار زیادی روبه رو شده است و تقریبا شش بازیکن اصلی این تیم تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند و ترکیب مدنظر پپ گواردیولا نیز آنطور که می‌خواسته پیش نرفته و به‌ناچار سیستم و پست‌های بازیکنان را عوض کرده است. حتی بازیکنانی را به کار گرفته است که در پست تخصصی خود بازی نمی‌کنند و مجبور هستند جای دیگر بازیکنان را پر کنند. در این گروه هم اکنون منچسترسیتی از چهار بازی برگزار شده با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و شاختار دونتسک با ۵امتیاز در رده دوم، دینامو زاگرب با همین مقدار امتیاز در رده سوم و آتلانتا با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. شاختار دونتسک با پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌تواند در کورس رقابتی با دینامو زاگرب بماند چرا که هر دو تیم ۵امتیازی هستند و پیروزی یکی از این دو تیم در دیدارهای پیش رو می‌تواند تا حدودی خیال آن‌ها را بابت صعود به دور بعدی راحت کند. در صورت پیروزی هر دو تیم مقابل حریفانشان نیز کار به هفته‌های پایانی کشیده خواهد شد تا بالاخره باید دید کدام دو تیم از این گروه به دور بعدی صعود می‌کنند.


پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در خصوص شرایط مصدومان این تیم و بازی مقابل شاختار صحبت‌هایی را ارائه کرد که در زیر می‌خوانید:

متاسفانه همانطور که می‌دانید مصدومان زیادی را داریم که مجبور شدیم از بازیکنان دیگر در پست‌های غیر تخصصی آنها استفاده کنیم. سرخیو چند هفته از میادین دور خواهد بود. متاسفانه زینچنکو مصدوم شد. او به طور باورنکردنی، حرفه‌ای است و می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند و در پست جدید خود وفق پیدا کند. از داشتن او خوشحالیم. در مجموع ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و بازیکنان به پست خود بیشتر عادت می‌کنند تا مصدومان بتوانند دوباره به تیم بازگردند. هرچند بعد از بازگشت آنها نیز چند هفته‌ای احتیاج دارند تا شرایط خود را بازیابی کنند ولی فوتبال است و چاره‌ای نیست.

آیا سرخیو آگوئرو به دربی منچستر می‌رسد؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. اگر او به آن بازی برسد معجزه رخ داده است و بعید می‌دانم. مصدومیت او شدید بوده است و هنوز به زمان نیاز است تا شرایط وی بهبود پیدا کند.

شایعاتی در مورد علاقه آرسنال به جذب میکل آرتتا، دستیار شما شنیده می‌شود، آیا این موضوع صحت دارد؟ نظر شما چیست؟

در حال حاضر که اونای امری سرمربی آرسنال است. می دانم آرتتا دیر یا زود سرمربی یک تیم خواهد شد فعلا باید فصل را تمام کنیم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. فعلا که او با ما است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. راستش را بخواهید دوست دارم او برای مدتی طولانی با ما بماند. نه فقط من، بلکه منچسترسیتی یک فرد ارزشمند را برای آینده دارد. با این حال، زندگی شخصی مربوط به هر فردی است. هر کسی آرزوهای حرفه‌ای خودش را دارد. نه تنها من، بلکه همه دوست داریم آرتتا اینجا بماند اما نمی‌دانم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد که او می‌رود یا می‌ماند. من که ترجیح می‌دهم او بماند ولی در نهایت خود وی تصمیم گیرنده است.


بازی مقابل شاختار دونتسک؟

بازی سختی پیش رو داریم زیرا شاختار نیز به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد تا در کورس صعود باقی بماند. ما هنوز یک امتیاز برای قطعی شدن صعودمان احتیاج داریم و بازیکنان این موضوع را می‌دانند پس همه برای کسب یک پیروزی در خانه خودمان وارد میدان می‌شوند. بعد از بازی با چلسی بازیکنان خسته شدند و باید دید در این بازی تا چه می‌توانند از لحاظ جسمی آماده باشند.

در ادامه به بررسی بازیکنان مصدوم سیتی خواهیم پرداخت که غیبت آن‌ها به‌چه صورت می‌تواند در بازی‌های این تیم تاثیرگذار باشد.

مصدومیت لروی سانه: در دیدار تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی که در جام خیریه انگلیس در مردادماه برگزار شد و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در پایان ۹۰ دقیقه، شاگردان پپ گواردیولا در ضربات پنالتی پیروز شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند، در دقیقه ۱۱ این دیدار لروی سانه، هافبک آلمانی منچسترسیتی با الکساندر آرنولد برخورد داشت و دچار مصدومیت شدیدی شد و از زمین بازی بیرون رفت. روز بعد کادر پزشکی سیتی اعلام کرد که لروی سانه به دلیل مصدومیت ۶تا۸ ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و هنوز نیز او بهبود پیدا نکرده است و گواردیولا از ابتدای فصل این هافبک ۲۳ساله و خلاق خود را در اختیار نداشته و خلا او را با بازیکنان دیگر پر می‌کند.


مصدومیت آیمریک لاپورته:
بعد از آن‌که لروی سانه در دیدار جام خیریه در ابتدای فصل مصدوم شد و مشخص شد تا مدت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، آیمریک لاپورته مدافع گرانقیمت این تیم نیز در بازی برابر برایتون مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. مصدومیت این بازیکن فرانسوی از ناحیه زانو جدی و او نیز همانند سانه حداقل شش ماه نمی‌تواند سیتیزن‌ها را همراهی کند. در همان زمان او به تیم ملی فرانسه دعوت شده بود و به‌اجبار ساموئل اومتیتی جای او را در تیم ملی فرانسه گرفت. با رفتن ونسان کمپانی از جمع سیتیزن‌ها، سیتی با کمبود بازیکن روبرو شده است و فرناندینیو جای لاپورته کارهای دفاعی را انجام داد.

مصدومیت رودری و زینچنکو: بعد از آن دو هفته پیش رودری از ناحیه همسترینگ و زینچنکو از ناحیه زانو مصدوم شدند و بر طبق اعلام گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، این دو بازیکن برای چند هفته از ترکیب تیم به دور خواهند بود. لازم به ذکر است رودری در دیدار با آتلانتا در لیگ قهرمانان مصدوم شد و زمین را ترک کرد و مشخص شد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و احتمالاً چند هفته از میادین به دور خواهد بود و هنوز زمان دقیق بازگشت وی مشخص نیست. از طرفی زینچنکو نیز با مشکل مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شده است و بین ۵ تا ۶ هفته غایب می‌باشد که برای هر دو بازیکن پیش‌بینی می‌شود به بازی‌های آتی نخواهند رسید. به همین خاطر عملکرد استونز و بازی‌های ضعیف اوتامندی باعث شد تا منچسترسیتی در هفته‌های اخیر در خط دفاع بسیار متزلزل خود را نشان دهد و از لیورپول صدرنشین عقب بماند. این اتفاق باعث شد تا حتی پپ از زوج فرناندینو و رودریگو که هر دو در اصل هافبک دفاعی هستند در خط دفاع استفاده کند و آن‌ها نیز که در پست تخصصی خود بازی نمی‌کنند، آن‌طور که باید مطمئن نشان ندادند.

مصدومیت داوید سیلوا: این پایان کار مصدومان سیتی نبود و این بار نوبت به داوید سیلوا باتجربه رسید که مصدومیت دامان او را بگیرد. در جریان برد ۲-۱ منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون در هفته گذشته یعنی هفته یازدهم لیگ برتر، داوید سیلوا در دقیقه ۶۵ مسابقه مصدوم شد و بعد از بازی پپ گواردیولا نیز اعلام کرد این بازیکن به بازی “دیشب مقابل آتالانتا” و دیدار حساس در آنفیلد مقابل لیورپول نمی رسد. کاپیتان سیتی در ۱۴ دیداری که در این فصل برای تیمش به میدان رفته بود توانست دو گل به ثمر برساند و پنج پاس گل نیز بدهد و نقش موثری را برای پیروزی‌های این تیم ایفا کند. با توجه به خلاهایی که گواردیولا در غیبت این بازیکنان دارد و استفاده از بازیکنان پست‌های دیگر برای جاهای خالی تیم، مشخص نیست که هر بازیکن به‌صورت مناسب می‌تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد یا خیر.


در خصوص آمار این دو تیم بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های منچسترسیتی و شاختار دونتسک اوکراین در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، که سه‌شنبه شب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد لندن برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل