نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

معارفه رسمی نتو در نیوکمپ: از فرصت پیوستن به بارسلونا نمی توان گذشت

0102145

چند روز پیش بود که خبر رسید باشگاه بارسلونا تایید کرد برای خرید نتو ، دروازه بان ۳۰ ساله برزیلی با والنسیا به توافق رسیده است.

در همین راستا این بازیکن روز گذشته در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد و پس از امضای قرارداد برابر خبرنگاران نشست:

چیزی که مرا به اینجا رسانده، اراده و خواستم برای پیشرفت و بهتر شدن بوده است. به مارک درست مثل دیگر هم تیمی‌هایم احترام می‌گذارم ولی هر چه سطح رقابت را بالاتر ببریم، بیشتر پیشرفت می‌کنیم. برای تلاش کردن و اثبات خودم به بارسا آمدم. لحظات غرورانگیزی را تجربه می‌کنم. از لحظه‌ای که وارد بارسلونا شدم، استقبال فوق العاده‌ای از من به عمل آمد. هر سال برای قهرمانی در اروپا می‌جنگم و پیوستن به تیمی چون بارسا مایه افتخار است. شخصیت برنده‌ای دارم و لیگ قهرمانان چالش بزرگ من است. پیوستن به بارسا پاداش سال‌ها تلاش و تمرین است. می‌دانم از کجا به کجا رسیده‌ام و چه مسیری را طی کرده‌ام. به نظرم مهم ترین چیز همین است که بدانید از کجا آمده‌اید و سعی کنید همیشه برای استفاده از فرصت‌ها آماده باشید. هر تیمی سبک مختص به خودش را دارد که باید با آن سازگار شد. بارسا با دیگر تیم‌ها فرق دارد. با این حال در ایتالیا هم باید در بازیسازی تیم مشارکت می‌کردم و از این نظر پیشرفت زیادی داشتم. اعتماد به نفس زیادی دارم.

نتو هیجان زده ار حضور در بارسلونا


وی ادامه داد:

زندگی را دوره‌ها تشکیل می‌دهند. به یوونتوس رفتم تا دیدم نسبت به فوتبال عوض شود و راهی والنسیا شدم تا خودم را ثابت کنم. کارم در والنسیا تمام شد و فرصت پیوستن به بارسا برایم پیش آمد که به نظرم نمی‌توان آن را رد کرد. آمده‌ام تا بخشی از تاریخ بارسا باشم و برچسب خودم را روی تیم بزنم. اکنون خوشحال‌ترین فرد روی کره زمین هستم چون به تیمی آمده‌ام که همیشه رویایش را داشتم. برزیلی‌ها می‌دانند پیوستن به بارسا چه معنایی دارد و بازگشت احتمالی‌ام به تیم ملی ثمره تلاش‌هایم خواهد بود. نمی‌خواهم خودم را با تراشتگن مقایسه کنم. به نظرم می‌توانیم در کنار هم رقابت کنیم و پیشرفت خوبی داشته باشیم. مهم این است که این ذهنیت جاه طلب و برنده را داشته باشیم. نهایت تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. نیمار؟ چیزهای زیادی برای فکر کردن به آنها دارم که نیمار فعلا جزو آنها نیست!

نتو در تیم‌های فوتبال اتلتیکو پارانائنزه و فیورنتینا سابقهٔ حضور دارد. این بازیکن همچنین در سال، ۲۰۱۲ برای، تیم ملی زیر ۲۳ سال برزیل به میدان رفته‌است. او در سال ۲۰۱۵ با قراردادی چهارساله به یوونتوس پیوست. با حضور بوفون در ترکیب اصلی نتو فرصت زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیم پیدا نکرد و در اولین فصل حضور خود در یوونتوس فقط ۴ بازی در ترکیب قرار گرفت. اولین تجربه او در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۵ در بازی مقابل فروزینونه رقم خورد که با تساوی ۱–۱ به پایان رسید. او توانست اولین کلین شیت خود را در دربی تورین مقابل تورینو کسب کند که یووه در این بازی با نتیجه ۴–۰ به برتری رسید. این بازی در چارچوب رقابت‌های کوپا ایتالیا برگزار شد. دومین کلین شیت او در بازی پایانی لیگ در ۱۴ مه ۲۰۱۶ به دست آمد. یوونتوس در این بازی ۵–۰ سمپدوریا را شکست داد و قهرمانی خود در سری آ را جشن گرفت. وی در ۲۱ مه کلین شیت دیگری را در فینال کوپا ایتالیا انجام داد. یووه با برتری مقابل آث میلان قهرمان کوپا ایتالیا شد.سپس او در ۴ ژوئیه ۲۰۱۷ با قراردادی ۴ ساله به والنسیا پیوست و در لالیگا در ۶۷ بازی باری خفاش ها به میدان رفت تا در این تابستان به عنوان جانشین سیلسن به بارسلونا بپیوندد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل