نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ شهریور در سایت بتکارت

ترابییی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در مهم‌ترین دیدار هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور آذرباریجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم پرسپولیس تهران خواهد بود. هر دو تیم در راس کادر فنی‌شان تغییرات گسترده‌ای را شاهد بوده‌اند و با سرمربیان جدیدی گام به این دیدار حساس می‌گذارند. پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ایران است در ۵ بازی اخیر رسمی خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته‌ و تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، پرسپولیس به ۳ پیروزی برابر تراکتور دست یافته و دو دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفته دومِ نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، نارنجی‌پوشان سایپا در تهران و ورزشگاه شهر قدس به مصاف تیم تازه صعود کرده گل گهر سیرجان خواهند رفت. سایپا که پس از برکناری علی دایی، ابراهیم صادقی را بر روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند در ۵ بازی اخیر رسمی خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته‌ و گل گهر سیرجان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون دیداری را مقابل یکدیگر برگزار نکرده‌اند و مسابقه میان آن‌ها در هفته دوم مسابقات لیگ، اولین پیکار بین این دو باشگاه خواهد بود.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفته دوم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. سبز پوشان ذوب آهن که در هفته گذشته و در آخرین دقایق بازی در فولاد شهر نتیجه را به سایپا واگذار کرده بودند، در شهر جم به دنبال اولین برد خود خواهند بود. تیم پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر خود، آمار ناامید کنندۀ ۱ تساوی و ۴ شکست را از خود برجای گذاشته و ذوب آهن نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته است. در ۴ تقابل اخیر این دو تیم هم، پارس جنوبی به ۲ و ذوب آهن به ۱ پیروزی مقابل یکدیگر دست یافته‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آخرین دیدار هفته دوم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پذیرای تیم پیکان خواهد بود. تیم نساجی مازندران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و پیکان نیز در ۲ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل اخیر این دو تیم هم، نساجی و پیکان هر کدام به ۲ پیروزی مقابل یکدیگر دست یافته‌اند.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در دیدار آغازین هفته چهارم مسابقات لیگ ۱ فرانسه موسوم به لوشامپیونه، دو تیم متز و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی به میزبانی تیم متز و در ‎ورزشگاه سنت سیمفورین برگزار خواهد شد. پاری سن ژرمن که قهرمان چند فصل اخیر فوتبال باشگاهی فرانسه است، در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته‌ و تیم متز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در هر ۵ بازی مقابل متز به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل