نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ شهریور در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی 8

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم شهر خودرو و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی شهر خودرو و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. شاهین شهرداری بوشهر که به تازگی به لیگ برتر ایران صعود کرده، در اولین بازی خود در فصل جدید این رقابت‌ها متحمل شکست سنگین خانگی ۳-۰ مقابل سپاهان شد. شهر خوردو در ۵ بازی اخیر رسمی خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و شاهین شهرداری بوشهر نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند و بازی آن‌ها در هفته دوم مسابقات لیگ برتر، اولین تقابل میان این دو باشگاه خواهد بود.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفته دوم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. این دیدار به نوعی تقابل دو تیم شکست خورده هفته نخست این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید که طی آن هر دو تیم با نتیجه مشابه ۱-۰مقابل ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان متحمل شکست شده‌اند. تیم استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، استقلال ۳ بار مقابل فولاد به پیروزی رسیده و ۲ بازی میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفته دوم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود. این دیدار، جدال دو تیم پیروز هفته نخست مسابقات لیگ برتر ایران به حساب می‌آید که سپاهان با پیروزی شیرین ۳-۰خارج از خانه مقابلِ شاهین شهرداری بوشهر، در صدر جدول لیگ تکیه زده است. تیم سپاهان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ماشین سازی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل اخیر این دو تیم هم، سپاهان ۲ و ماشین سازی ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. جدال دو تیم هم استانی که وجه اشتراک‌های زیادی نیز دارند، می‌تواند نوید بخش یک دیدار جذاب از دو تیم خوزستانی فوتبال کشورمان باشد. تیم صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل اخیر این دو تیم هم، صنعت نفت ۱ بار برابر نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یافته و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در دور برگشت مسابقات پلی آف انتخابی لیگ اروپا، ولورهمپتون در ورزشگاه مالینیو میزبان تیم تورینو خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم در شهر تورین با برتری۳-۲ ولورهمپتون همراه بوده و حال این تیم انگلیسی برای صعود به دور گروهی لیگ اروپا با آرامش خاطر بیشتری به مصاف نماینده فوتبال ایتالیا خواهد رفت. ولورهمپتون در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و تورینو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون یک بار مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که آن دیدار نیز همان‌طور که گفته شد با پیروزی۳-۲ ولورهمپتون به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل