نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ بهمن در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ بهمن ماه

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ هفدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم تراکتور خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور مترصد کسب عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم هستند و از شانس بسیار بالایی نیز برای کسب این مقام برخوردارند. هر دو تیم به نسبت رقابت خود در دور رفت تغییرات گسترده‌ای را در کادر فنی خود تجربه کرده‌اند. سرمربیان خارجی آن‌ها یعنی گابریل کالدرون و مصطفی دنیزلی جای خود را به یحیی گل‌محمدی و ساکت الهامی داده‌اند. پرسپولیس در صورت برد در این دیدار خانگی قادر خواهد بود تا به صدرنشینی خود ادامه داده و در یک جدال شش امتیازی به پیروزی برسد. تراکتور هم برای کم کردن فاصله‌اش با صدر جدول مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس است. تیم پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته‌ و تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس در ۲ و تراکتور نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان تیم کالیاری خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اینتر و کالیاری به ترتیب در جایگاه‌های دوم و هفتم قرار گرفته‌اند. شاگردان کونته که پس از چند هفته، صدرنشینی را تقدیم یوونتوس کرده‌اند می‌کوشند تا با برتری مقابل کالیاری خود را به صدر جدول نزدیک‌تر سازند. کالیاری نیز که درصدد کسب سهمیه لیگ اروپاست، فرصت این را خواهد داشت تا با برتری برابر اینتر، جای میلان را در مکان ششم تصاحب نماید. تیم اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و کالیاری نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ تساوی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر در ۴ و کالیاری نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، شاهد مصاف آاس رم و لاتزیو در دربی شهر رم خواهیم بود. در جدول رده‌بندی سری آ، رم و لاتزیو به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. لاتزیو در این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده و درصدد کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. آاس رم نیز که با فاصلۀ هفت امتیازی از همشهری آبی‌پوش خود قرار گرفته، می‌کوشد تا با پیروزی مقابل لاتزیو، وضعیتش را در جدول سری آ بهبود بخشد. تیم آاس رم در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و لاتزیو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آاس رم در ۲ و لاتزیو نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان تیم صدرنشین یوونتوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، ناپولی و یوونتوس به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و اول قرار گرفته‌اند. ناپولی که پس از برکناری آنچلوتی، جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است، هنوز نتوانسته به فرم خوب خود در سری آ دست یابد. یوونتوس نیز که همانند فصول گذشته یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ ایتالیا محسوب می‌شود، برای تثبیت صدرنشینی‌اش باید مقابل ناپولی به پیروزی برسد. تیم ناپولی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در ۴ و ناپولی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیست و یکم مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، وایادولید در ورزشگاه خوزه زوریلا میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، وایادولید و رئال مادرید به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و اول قرار گرفته‌اند. با توجه به شکست شب گذشتۀ بارسلونا مقابل والنسیا، شاگردان زیدان این فرصت طلایی را در اختیار خواهند داشت تا با کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه به صدرجدول لالیگا برسند و شانس خود را برای قهرمانی در این فصل بیشتر نمایند. در سوی دیگر وایادولید نمی‌خواهد در این مصاف خانگی مقابل لوس بلانکوس متحمل شکست شود. تیم وایادولید در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در ۳ دیدار مقابل وایادولید به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی در استادیوم اتحاد میزبان تیم فولام خواهد بود. در دور قبل، منچستر سیتی با برتری ۴-۱ مقابل پورت والی و فولام هم با پیروزی ۲-۱ مقابل استون ویلا موفق به صعود به این مرحله شده‌اند. منچستر سیتی در مکان دوم مسابقات لیگ برتر و فولام نیز در مکان سوم رقابت‌های چمپیونشیپ قرار گرفته‌اند. تیم منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و فولام نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در هر ۵ دیدارش برابر فولام به پیروزی رسیده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در ادامۀ دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس، ترانمیر در استادیوم پرنتون پارک میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود. در دور قبل، ترانمیر در دو بازی رفت و برگشت برابر واتفورد لیگ برتری به پیروزی رسید و منچستر یونایتد هم با پیروزی ۱-۰ مقابل ولورهمپتون موفق به صعود به این مرحله شده‌اند. ترانمیر با ۲۲ امتیاز در مکان بیست‌ویکم لیگ دسته اول انگلستان مسابقات چمپیونشیپ قرار دارد و منچستر یونایتد هم در مکان پنجم لیگ برترفوتبال انگلیس ایستاده است. تیم ترانمیر در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و منچستر یونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است این نخستین جدال میان دو تیم ترانمیر و منچستر یونایتد در تاریخ آنها به شمار می‌آید.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در یکی دیگر از دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس، شروزبری در استادیوم گرین‌هاوز میزبان تیم لیورپول خواهد بود. در دور قبل، شروزبری در دو بازی رفت و برگشت برابر بریستول سیتی به پیروزی رسیده و لیورپول هم با پیروزی ۱-۰ مقابل اورتون موفق به صعود به این مرحله شده‌اند. لیورپول که شانس نخست قهرمانی در مسابقات لیگ برتر انگلستان به حساب می‌آید و این فصل در اوج آمادگی قرار دارد، می‌کوشد تا در جام حذفی نیز به مقام قهرمانی برسد. تیم شروزبری در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است این نخستین جدال میان دو تیم شروزبری و لیورپول در تاریخ آنها به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در چارچوب دیدارهای هفتۀ بیست و یکم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، لیل در ورزشگاه پیری مائوری میزبان تیم صدرنشین پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، لیل و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های ششم و اول قرار گرفته‌اند. پاری سن ژرمن با پیروزی مقابل لیل می‌تواند با خیال راحت به صدرنشینی مقتدرانه‌اش در لیگ باشگاهی فرانسه ادامه دهد. در سوی دیگر لیل هم با برد احتمالی در این مسابقه می‌تواند تا دو رتبه در جدول مسابقات لوشامپیونه صعود داشته باشد و جای مونت پولیه را در مکان چهارم تصاحب نماید. تیم لیل در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۴ و لیل نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل