نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ مهر در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ مهر ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در نخستین دیدار هفتۀ پنجم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سایپا و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی سایپا و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و سایپا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و ششم قرار گرفته‌اند. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تراکتور ۲ و سایپا ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان این آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای هفتۀ پنجم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی گل گهر و در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم گل گهر سیرجان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ تساوی و ۱ شکست دست یافته و صنعت نفت آبادان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، گل گهر ۲ و صنعت نفت نیز ۳ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر ایران

از بازی‌های هفتۀ پنجم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی پارس جنوبی و در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پارس جنوبی و نساجی به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و پنجم قرار گرفته‌اند. تیم پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و نساجی مازندران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی،۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پارس جنوبی در ۲ دیدار برابر نساجی به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفتۀ پنجم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی نفت مسجد سلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و اول قرار گرفته‌اند. تیم نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر خود به ۵ تساوی متوالی دست یافته و شهر خودرو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شهر خودرو ۳ و نفت مسجد سلیمان ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در یکی از دیدارهای هفتۀ ششم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم اوساسونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید و اوساسونا به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دهم قرار گرفته‌اند. رئال مادرید برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لالیگا احتیاج مبرمی به هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد. تیم رئال مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اوساسونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در هر ۵ بازی مقابل اوساسونا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

از هفته پنجم مسابقات باشگاهی فوتبال ایتالیا، دو تیم اینتر و لاتزیو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی اینتر و در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود. در جدول رده‌بندی سری آ، اینتر و لاتزیو به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پنجم قرار گرفته‌اند. تیم اینتر در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و لاتزیو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتر در ۲ و لاتزیو در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی دست یافته‌اند و نتیجه دو دیدار هم با مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

از هفته هفتم لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم رنس خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن و رنس به ترتیب در جایگاه‌های اول و دهم قرار گرفته‌اند. تیم پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و رنس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۳ و نیس در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی جام اتحادیه انگلیس، دو تیم چلسی و گریمسبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی چلسی و در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می‌شود. گریمسبی در دور قبل با برتری ۱-۰ برابر مکِ‌لسفیلد گام به این دیدار گذاشته و چلسی نیز اولین بازی خود را در رقابت‌های جام اتحادیه در فصل جدید تجربه می‌کند. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و گریمسبی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل دو تیم چلسی و گریمسبی به حساب می‌آید.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی جام اتحادیه انگلیس، دو تیم میلتون کینز دونز و لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. میلتون کینز دونز در دور قبل با برتری ۴-۱ برابر ساوتِند گام به این دیدار گذاشته و لیورپول نیز اولین بازی خود را در رقابت‌های جام اتحادیه در فصل جدید تجربه می‌کند. تیم میلتون کینز دونز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل دو تیم میلتون کینز دونز و لیورپول به حساب می‌آید.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی جام اتحادیه انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و راچدیل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی منچستریونایتد و در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد راچدیل در دور قبل با برتری ۲-۱ برابر کارلیسل گام به این دیدار گذاشته و منچستریونایتد نیز اولین بازی خود را در رقابت‌های جام اتحادیه در فصل جدید تجربه می‌کند. تیم منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و راچدیل نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین تقابل دو تیم منچستریونایتد و راچدیل به حساب می‌آید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل