نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ بهمن در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ بهمن ماه

هندبال – قهرمانی آسیا

در چارچوب مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که در کشور کویت برگزار می‌شود، دو تیم ایران و کره جنوبی از گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. در گروه دوم این مسابقات ایران و کره جنوبی به ترتیب در رتبه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. ایران در اولین بازی خود در این تورنمنت برابر کویت به پیروزی رسیده اما مقابل قطر، نایب قهرمان جهان بازی را واگذار کرد. برد ملی‌پوشان هندبال ایران در این مسابقۀ حساس، تضمین کنندۀ صعود آن‌ها به دور حذفی خواهد بود. تیم ملی هندبال ایران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و تیم ملی هندبال کره جنوبی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کره جنوبی در ۳ و ایران نیز در ۲ بازی مقابل یکدیگر موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در آخرین دیدار هفتۀ بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، ولورهمپتون در ورزشگاه مولینکس میزبان تیم صدرنشین لیورپول خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، ولورهمپتون و لیورپول به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و اول قرار گرفته‌اند. بازیکنان ولورهمپتون در چند فصل اخیر بهترین آمار را برابر تاپ سیکس داشتند و آن‌ها به این راحتی‌ها و به خصوص در خانه مغلوب هیچ تیمی نمی‌شوند. لیورپول که با اختلاف فاحشی در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است، می‌کوشد تا با پیروزی در این دیدار یک گام دیگر به قهرمانی در جزیره نزدیک‌تر گردد. تیم ولورهمپتون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیورپول در ۳ و ولورهمپتون نیز در ۲ بازی مقابل یکدیگر موفق به کسب پیروزی شده‌اند.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک سی‌ و دومِ نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس و از دور برگشت این رقابت‌ها، ترانمیر در استادیوم پرنتون پارک میزبان تیم لیگ برتری واتفورد خواهد بود. بازی رفت بین این دو تیم با نتیجۀ مساوی ۳-۳ به پایان رسیده است. ترانمیر در مرحلۀ قبل موفق به برد ۵-۱ مقابل تیم چیچستر شده بود. واتفورد اما در لیگ برتر جزیره شرایط مناسبی ندارد و با قرار گرفتن در مکان نوزدهم جدول در حال حاضر یکی از تیم‌های سقوط کننده به مسابقات چمپونشیپ به حساب می‌آید. تیم ترانمیر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته و واتفورد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ترانمیر در ۲ و واتفورد نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – کوپا دل ری اسپانیا

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، لئونسا میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. این نخستین بازی شاگردان دیگو سیمئونه در این جام به حساب می‌آید در حالی که لئونسا در دور قبل موفق به پیروزی ۲-۱ برابر تیم هوئسکا شده بود. اتلتیکو مادرید یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی در مسابقات کوپا دل ری محسوب می‌شود. تیم لئونسا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و اتلتیکو مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون دو بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی اتلتیکو مادرید به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ ستارگان قطر

در نخستین دیدار هفتۀ سیزدهم مسابقات لیگ ستارگان قطر، السیلیه در استادیوم قطر اس‌سی میزبان تیم الاهلی دوحه خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر، السیلیه و الاهلی دوحه به ترتیب در جایگاه‌های ششم و نهم قرار گرفته‌اند. السیلیه که کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد با پیروزی در این دیدار می‌تواند موقتاً تا جایگاه پنجم بالا بیاید. در سوی دیگر الاهلی دوحه قرار دارد که با برد در این بازی خارج از خانه قادر خواهد بود تا دو پله در جدول مسابقات صعود داشته باشد. تیم السیلیه در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و الاهلی دوحه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، السیلیه در ۳و الاهلی دوحه نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

تنیس – آزاد استرالیا

در دور دوم از مسابقات تنیس اوپن استرالیا، رافائل نادال مرد شمارۀ یک تنیس جهان از اسپانیا به مصاف فدریکو دلبونیس با ردۀ شمارۀ ۷۶ دنیا از آرژانتین خواهد رفت. نادال شانس نخست قهرمانی در رقابت‌های اوپن استرالیا به حساب می‌آید که سال گذشته را با رتبۀ شماره یکی جهان در بخش مردان به پایان رسانده است. رافائل نادال در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و فدریکو دلبونیس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، رافائل نادال در هر سه دیدارش مقابل دلبونیس به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل