نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ شهریور در سایت بتکارت

ronaldo cr7

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ شهریور ماه

والیبال – قهرمانی آسیا

در گروه برندگان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران و شهر تهران برگزار می‌شود، دو تیم ملی والیبال ایران و هند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هشت تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در دی ماه و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد را دریافت کنند. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی و ۵ شکست دست یافته و هند نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۶ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در ۴ و هند نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفته اول از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا، المپیاکوس در ورزشگاه کارایسکاکیس میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دوم (B) این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. المپیاکوس به عنوان نایب قهرمان سوپر لیگ یونان و تاتنهام نیز با کسب مقام چهارم لیگ برتر انگلستان، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. تاتنهام که فینالیست و نایب قهرمان فصل گذشتۀ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و المپیاکوس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون ۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن دیدار نیز با برتری ۳-۰ تاتنهام خاتمه یافته بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹، اتلتیکو مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو میزبان تیم یوونتوس خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه چهارم (D) این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. اتلتیکو مادرید به عنوان تیم دوم لیگ باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) و یوونتوس نیز به عنوان قهرمان سری آ، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. بیانکونری با سرمربی جدید خود، مائوریتسیو ساری، سخت به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در ۳ و یوونتوس در ۱ بازی مقابل یکدیگر به برتری رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفته اول از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دوم (B) این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. هر دو تیم بایرن مونیخ و ستاره سرخ بلگراد به عنوان قهرمانان لیگ های داخلی خود گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و ستاره سرخ بلگراد نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ و ستاره سرخ بلگراد هر کدام موفق به ثبت ۱ پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفته اول از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰‍۱۹ لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در استادیوم پارک ده پرنسِ شهر پاریس میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه اول (A) این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان لیگ 1 فرانسه (لوشامپیونه) و رئال مادرید نیز به عنوان تیم سوم لالیگا گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. پاریسی‌ها در این دیدار مهم و خانگی مقابل لوس بلانکوس، بازیکنان مهمی نظیر کیلیان ام باپه و کاوانی را در اختیار نخواهند داشت. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته‌ و رئال مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در ۳ و پاری سن ژرمن در ۱ بازی مقابل یکدیگر به برتری رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا و در هفته اول این مسابقات، شاختار دونتسک در ورزشگاه متالیست شهر دونتسک میزبان تیم منچسترسیتی خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه سوم (C) این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. هر دو تیم شاختار دونتسک و منچسترسیتی به عنوان قهرمانان لیگ های داخلی خود گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. شاختار دونتسک در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و منچسترسیتی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچسترسیتی ۳ و شاختار دونتسک ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

در چارچوب مرحلۀ یک چهارم پایانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و کوانگژو چین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کاشیما و در ورزشگاه کاشیما ساکرانجام خواهد شد. دیدار رفت این دو تیم در دور یک چهارم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. کاشیما آنتلرز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و گوانگژو چین نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کاشیما و گوانگژو هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل