نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ مرداد در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

 

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ مرداد ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در نخستین بازی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم برنلی خواهد بود. هر دو تیم در هفته نخست این مسابقات برابر حریفان خود به پیروزی رسیده اند و در تلاش برای کسب دومین برد متوالی خود در این رقابت ها هستند. آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و برنلی نیز در ۵ دیدار گذشته اش به ۴ پیروزی و ۱ تساوی رسیده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم آرسنال و برنلی هم، توپچی ها در هر ۵ بازی خود به پیروزی رسیده اند.

فوتبال – بوندسلیگا

در ادامه هفته نخست رقابت های بوندس لیگا، بروسیا دورتموند در ورزشگاه وست فالن میزبان تیم آگزبورگ خواهد بود. با تساوی دیشب بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین، حال دورتموند این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی خانگی برابر آگزبورگ از همان شروع مسابقات برای قهرمان فصل پیش بوندس لیگا خط و نشان بکشد. زردپوشان دورتموند در ۵ مسابقه اخیر خود به ۵ پیروزی دست یافته اند و در سوی دیگر میدان هم تیم اگزبورگ در ۵ بازی گذشته خود آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، دورتموند ۲ و آگزبورگ ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده اند و ۲ بازی میان آن ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، ساوتهمپتون میزبان تیم لیورپول و شاگردان یورگن کلوپ خواهد بود. لیورپول که چند روز قبل با پیروزی برابر چلسی به مقام قهرمانی سوپر کاپ اروپا رسیده بود، با روحیه ای بالایی به مصاف تیم ساوتهمپتون خواهد رفت. لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته اش به ۴ پیروزی و ۱ شکست رسیده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم هم، لیورپول به ۴ پیروزی دست یافته و یک بازی این دو تیم نیز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در روز دوم از هفته نخست فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا، سلتاویگو میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود. لوس بلانکوس که فصل گذشته را بدون کسب جام های داخلی و اروپایی و سوم شدن در لالیگا به طرز کابوس واری به پایان رساند، در ۵ مسابقه اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم سلتاویگو در ۵ بازی گذشته خود آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز، رئال مادرید به ۴ پیروزی دست یافته و یک بازی این دو تیم نیز با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. این دو تیم که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر نیز به حساب می آیند در هفته نخست این مسابقات برابر حریفان خود به پیروزی رسیده اند و در تلاش برای کسب جایگاه نخست لیگ جزیره هستند. منچسترسیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته اش به ۳ پیروزی و ۲ شکست رسیده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم هم، منچسترسیتی ۴ و تاتنهام ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده اند.

فوتسال – جام باشگاه‌های آسیا

در دیدار پایانی مسابقات فوتسال قهرمانی جام باشگاه های آسیا، نمایندگان فوتسال ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم مس سونگون و ناگویا اوشنز ژاپن، برگزار کننده دیدار فینال این رقابت ها خواهند بود. مس سونگون در ۵ مسابقه اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و در سوی دیگر میدان هم تیم ناگویا اوشنز در ۵ بازی گذشته خود آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در تنها تقابل میان این دو تیم نیز ناگویا اوشنز مقابل مس سونگون به پیروزی ۲-۳ رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل