نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ شهریور در سایت بتکارت

ronaldo

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

 

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ شهریور ماه

والیبال – قهرمانی آسیا

در ادامۀ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران و شهر تهران برگزار می‌شود، دو تیم ملی والیبال ایران و قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بیستمین دورۀ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد که در پایان، ۸ تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در دی ماه و به میزبانی چین برگزار خواهد شد را دریافت کنند. تیم ملی والیبال قطر در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و ایران نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در ۳ و قطر نیز در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی تبریز و شهر خوردو به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی ماشین سازی و در ورزشگاه بنیاد دیزل شهر تبریز برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران شهر خودرو و ماشین سازی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و نهم قرار گرفته‌اند. تیم ماشین سازی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و شهر خودرو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شهر خودرو ۳ بار برابر ماشین سازی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی۲-۲خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای مهم هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی فولاد و در ورزشگاه فولاد آرنایِ شهر اهواز برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سپاهان و فولاد به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهاردهم قرار گرفته‌اند. تیم فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و سپاهان اصفهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، فولاد ۲ و سپاهان ۱ بار مقابل یکدیگر به برتری رسیده‌اند و دو دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول در آنفیلد میزبان نیوکاسل خواهد بود. لیورپول در ۵ بازی آخر خود پیروز شده است و در جایگاه اول لیگ قرار دارد و نیوکاسل در ۵ بازی آخر خود تنها ۱ بار طعم پیروزی را چشیده است و در جایگاه چهاردهم قرار دارد. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم لیورپول موفق به ۳ پیروزی شده است اما نیوکاسل نتوانسته است این تیم را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم لستر سیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد و لستر سیتی به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و سوم قرار گرفته‌اند. شاگردان اوله‌گنار سولسشر برای حضور در جمع بالانشینان جزیره، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را ازآن خود نمایند. تیم منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لستر سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر یونایتد ۴ بار برابر لستر سیتی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس تیم ولورهمپتون در خانه مقابل چلسی صف‌آرایی خواهد کرد.  ولورهمپتون در ۴ هفته ابتدایی فصل نتوانسته که در دیدارهای خود پیروز باشد و با ۳ تساوی، ۲ شکست و کسب ۳ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار دارد. چلسی شروع بهتری از ولورهمپتون داشته اما باز هم نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده سازد. آن‌ها از ۴ بازی ابتدایی خود فقط ۱ پیروزی کسب کرده‌اند و با ۲ تساوی و ۱ شکست و کسب ۵ امتیاز در رتبه نازل یازدهم قرار دارند. فرانک لمپارد برای تثبیت موقعیت خود در نیمکت چلسی باید در دیدار امروز که مقابل یک تیم قعرجدولی انجام می‌شود پیروزی کسب کند و در غیراینصورت هواداران این تیم از همین حالا باید قید حضور در کورس قهرمانی را بزنند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

تاتنهام و کریستال پالاس در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس تاتنهام در وایت هارت لین به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.
تاتنهام ادر هفته‌های ابتدایی این فصل مانند چلسی و منچستریونایتد شروع خوبی نداشته و در آخرین دیدار خانگی خود به نیوکاسل بازی را واگذار کرده‌اند و اکنون با ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست و ۵ امتیاز در رتبه نهم جدول جای دارند.
در نقطه مقابل کریستال پالاس وضعیت کاملاً متفاوتی دارد. آن ها در آخرین دیدار خارج از خانه خود موفق شدند منچستریونایتد را ۲ بر ۱ از پیش رو بردارند و با پیروزی در هفته چهارم مقابل استون ویلا در فرم بالایی از آمادگی قرار دارند و دیدار سختی را برای تاتنهام رقم خواهند زد.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامه هفتم پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم نوریچ سیتی و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی نوریچ به مصاف هم خواهند رفت. نوریچ با ۱۱ غایب به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و وضعیت قناری‌ها اصلا خوب نیست. منچسترسیتی با ۴ پیروزی و ۱ تساوی در ۵ بازی اخیر خود در جایگاه دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تیم نوریچ با ۴ شکست و ۱ برد در جایگاه نوزدهم لیگ قرار دارد.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامه دیدارهای هفتۀ چهارم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم لوانته خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید و لوانته به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهارم قرار گرفته‌اند. رئال مادرید همانند فصل گذشته رقابت‌های لالیگا را خوب شروع نکرده و برای فرار از کابوس مسابقات خود در فصل گذشته، مترصد پیروزی در این دیدار خانگی است. تیم رئال مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لوانته نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید ۲ و لوانته ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در ادامه رقابت‌های لالیگا اسپانیا دو تیم اتلتیکومادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه خانگی سوسیداد به مصاف هم خواهند رفت. رئال سوسیداد در ۵ بازی آخر خود تنها ۱ بار موفق به پیروزی شده است و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد. اتلتیکومادرید با ۵ پیروزی در تمامی مسابقات هم در صدر جدول لالیگا قرار دارد. در ۵ تقابل اخیر دو تیم سهم اتلتیکو مادرید ۴ پیروزی و سهم رئال سوسیداد ۱ پیروزی بوده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ چهارم لیگ باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم والنسیا معروف به خفاش‌ها خواهد بود. در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا و والنسیا به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و دهم قرار گرفته‌اند. بارسلونا یکی از بدترین شروع های خود را در چند فصل اخیر لالیگا تجربه می‌کند و برای تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش، چشم به هر سه امتیاز این دیدار خانگی دوخته است. تیم بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و والنسیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا ۲ و والنسیا ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در نخستین دیدار از هفتۀ سوم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، فیورنتینا در ورزشگاه آرتیمیو فرانچیِ شهر فلورانس میزبان تیم یوونتوس خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، یوونتوس و فلورنتینا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. یوونتوس با سرمربی جدید خود، مائوریتسیو ساری، می‌کوشد تا همانند سال‌های گذشته در این فصل هم عنوان قهرمانی کالچو را تصاحب نماید. تیم فیورنتینا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و یوونتوس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، یوونتوس در هر ۵ دیدار خود مقابل فیورنتینا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین بازی امشب رقابت‌های سری آ ایتالیا دو تیم اینتر میلان و اودینزه به مصاف هم خواهند رفت. اینتر با ۵ پیروزی در جایگاه اول لیگ قرار دارد و اودینزه با ۴ پیروزی و ۱ شکست در جایگاه چهاردهم قرار دارد.در ۵ تقابل اخیر دو تیم سهم اینتر ۳ پیروزی و سهم اودینزه ۱ پیروزی بوده است.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

در ادامه رقابت‌های بوندس لیگا آلمان دو تیم بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن به مصاف هم خواهند رفت. دورتموند در خانه میزبان بایر خواهد بود. دورتموند در ۵ بازی آخر خود ۴ بار برده است و ۱ بار شکست خورده است و زردها در جایگاه پنجم جدول قرار دارند. بایرلورکوزن در ۵ بازی آخر خود ۳ بار برده است و ۱ بار شکست خورده است و در جایگاه چهارم لیگ قرار دارد. در ۵ بازی آخر این دو تیم مقابل یکدیگر دورتموند موفق به ۴ پیروزی شده استو.

فوتبال – بوندس لیگا آلمان

در مهم‌ترین دیدار از هفتۀ چهارم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، لایپزیش در ورزشگاه رد بول آرنا میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، لایپزیش و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. تیم لایپزیش در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ ۳ و لایپزیش ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل