نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ شهریور در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۷ شهریور ماه

فوتبال – انتخابی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دهم این رقابت‌ها (J)، دو تیم ملی فوتبال فنلاند و ایتالیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی فنلاند و در ورزشگاه راتینایِ شهر تامپره برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های ایتالیا و فنلاند به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال فنلاند در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و ایتالیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، لاجوردی پوشان ایتالیا در هر ۵ دیدار مقابل فنلاند به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – انتخابی یورو ۲۰۲۰

امشب تیم ملی اسپانیا در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰به مصاف تیم جزایر فارو خواهد رفت. اسپانیا در گروه ششم مسابقات در رتبه اول قرار دارد و جزایر فارو نیز با صفر امتیاز در جایگاه آخر گروه قرار دارد. اسپانیا ۵ بازی آخر خود را در گروه برده است و ۱۵ امتیازی است و جزایر فارو نیز در ۵ بازی آخر خود همه را باخته است.جزایر فارو در ۵ بازی آخر خود حداقل ۲ گل را دریافت کرده است.

بسکتبال – دور دوم جام جهانی چین

در پیکار بازنده‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال ایران و فیلیپین در شهر بیجینگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌هایی که موفق به صعود به دور دوم مسابقات جام جهانی چین نشده‌اند برای کسب رتبه‌های هفدهم تا سی و دوم این مسابقات به رقابت می‌پردازند. البته ایران، با وجود عدم راهیابی به دور بعد، هنوز می‌تواند برای یک هدف مهم‌تر که آن هم سهیمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است به رقابت بپردازد؛ ایران برای صعود به المپیک، ابتدا باید با تفاضل از سد تیم فیلیپین بگذرد و از طرفی نیز امید داشته باشد تا در جدال نیجریه و چین، این نیجریه باشد که به پیروزی می‌رسد. تیم ملی بسکتبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۶ شکست دست یافته و فیلیپین نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۷ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر دو تیم ملی بسکتبال ایران و فیلیپین، ایران به ۳ و فیلیپین به ۲ پیروزی مقابل یکدیگر دست یافته‌اند.

بسکتبال – دور دوم جام جهانی چین

از مرحلۀ دوم مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال لهستان و آرژانتین در شهر فوشان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لهستان به عنوان تیم اول از گروه A و آرژانتین نیز به عنوان تیم نخست از گروه B جواز حضور در دور دوم این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند. تیم ملی بسکتبال لهستان در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و آرژانتین نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۷ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند و این نخستین تقابل میان آن‌ها به حساب می‌آید.

بسکتبال – دور دوم جام جهانی چین

از مرحلۀ دوم مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال اسپانیا و صربستان در شهر ووهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اسپانیا به عنوان تیم اول از گروه C و صربستان نیز به عنوان تیم نخست از گروه D جواز حضور در دور دوم این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند. تیم ملی بسکتبال اسپانیا در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و صربستان نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۱۰ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته دو تیم ملی بسکتبال اسپانیا و صربستان هم، اسپانیا به ۵ و صربستان به ۱ پیروزی مقابل یکدیگر دست یافته‌اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل