نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ شهریور در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۴ شهریور ماه

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دهم (J)، دو تیم ملی فوتبال ارمنستان و ایتالیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی ارمنستان برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های ایتالیا و ارمنستان به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال ارمنستان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ایتالیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک دیدار با پیروزی ایتالیا و دیگر بازی هم با تساوی۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه ششم (F)، دو تیم ملی فوتبال رومانی و اسپانیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی رومانی و در شهر بوداپست برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های اسپانیا و رومانی به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. تیم ملی فوتبال رومانی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و اسپانیا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، اسپانیا و رومانی هر کدام ۲ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا، دو تیم ملی فوتبال کره شمالی و لبنان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی کره شمالی برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال کره شمالی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و لبنان نیز در 5 دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لبنان ۴ بار مقابل کره شمالی به پیروزی دست یافته و یک دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجۀ مساوی ۲-۲ به پایان رسیده است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا، دو تیم ملی فوتبال بحرین و عراق مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی بحرین و در شهر منامۀ این کشور برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال بحرین در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و عراق نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، عراق و بحرین هر کدام ۱ بار برابر هم به پیروزی رسیده‌اند و ۳ دیدار میان این دو تیم نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

بسکتبال – جام جهانی چین

از گروه پنجم مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال آمریکا و ژاپن در شهر شانگهای به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ایالات متحده آمریکا با پنج قهرمانی در جام جهانی بسکتبال، به عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات به شمار می‌آید. آمریکا از قبل با دو پیروزی مقابل تیم‌های ترکیه و جمهوری چک صعود خود به دور حذفی را قطعی کرده و ژاپنی‌ها نیز با دو شکست متوالی، شانسی برای صعود به مراحل بعد نخواهند داشت. تیم ملی بسکتبال آمریکا در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و ژاپن نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، دو تیم ملی بسکتبال آمریکا و ژاپن تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

بسکتبال – جام جهانی چین

از گروه ششم مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال یونان و نیوزیلند در شهر نانجینگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم یونان و نیوزیلند در دو بازی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شده‌اند و صعود آن‌ها به دور حذفی مشروط به پیروزی در این دیدار حساس است. تیم ملی بسکتبال یونان در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و نیوزیلند نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی و ۷ شکست را به ثبت رسانده است. در ۲ تقابل گذشته دو تیم ملی بسکتبال یونان و نیوزیلند، یونانی‌ها در هر دو مسابقه به پیروزی رسیده‌اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل