نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ آبان در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در آغاز هفتۀ دهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در ورزشگاه ‎فولاد آرنا میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهارم قرار دارند. سرخپوشان پایتخت پس از تساوی بدموقع هفتۀ گذشته برابر ماشین سازی در آزادی، این هفته مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل یعنی فولاد خوزستان قرار می‌گیرند. تیم فولاد خوزستان در 5 بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و پرسپولیس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس ۳ و فولاد خوزستان در ۱ دیدار موفق به پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۱ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ دسته اول ایران

در نخستین دیدار هفتۀ یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران معروف به جام آزادگان، داماش گیلان میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان، داماش گیلان و استقلال خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های نهم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. استقلال خوزستان که زمانی به قهرمانی لیگ برتر ایران نیز رسیده بود، تنها پنج امتیاز با منطقۀ سقوط لیگ دسته یک فاصله دارد و به همین دلیل هم برای کسب پیروزی برابر داماش گیلان قرار می‌گیرد. داماش گیلان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و استقلال خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که هر دو بازی نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ دسته اول ایران

در چارچوب هفتۀ یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران معروف به جام آزادگان، خوشه طلایی ساوه میزبان تیم صدرنشین فجر سپاسی شیراز خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان، خوشه طلایی و فجر سپاسی به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و اول قرار گرفته‌اند. زردپوشان فجر سپاسی می‌کوشند با کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، به صدرنشینی خود در لیگ دسته اول ایران ادامه دهند. خوشه طلایی ساوه در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و فجر سپاسی شیراز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ دسته اول ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران معروف به جام آزادگان، گل ریحان البرز میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان، گل ریحان البرز و نود ارومیه به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. نود ارومیه یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌اید که علاوه بر اینکه در رده‌های بالایی جدول لیگ آزادگان قرار دارد، در جام حذفی نیز نتایج خوبی گرفته و توانسته به مرحلۀ بعد این بازی‌ها نیز صعود کند. گل ریحان البرز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و نود ارومیه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک بازی به سود گل ریحان به پایان رسیده و دیگر دیدار نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ دسته اول ایران

در یکی دیگر از دیدارهای هفتۀ یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران معروف به جام آزادگان، مس کرمان میزبان تیم بادران تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان، مس کرمان و بادران تهران به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و ششم قرار گرفته‌اند. مس کرمان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بادران تهران نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، مس کرمان و بادران تهران هر کدام موفق به ثبت یک پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۳ دیدار نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، اسپال در ورزشگاه پائولو ماتزا میزبان تیم سمپدوریا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، اسپال و سمپدوریا به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و بیستم قرار گرفته‌اند. در جدال شش امتیازی تیم‌های قعر جدولی لیگ ایتالیا، اسپال با پیروزی خانگی مقابل سمپدوریا می‌تواند از منطقۀ سقوط فرار نماید. تیم اسپال در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و سمپدوریا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سمپدوریا ۴ و اسپال در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

از دیدارهای هفتۀ پانزدهم رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس، استوک سیتی میزبان تیم وست بروموویچ خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات چمپیونشیپ انگلستان، استوک سیتی و وست بروموویچ به ترتیب در جایگاه‌های بیست و چهارم و چهارم قرار گرفته‌اند. وست بروموویچ در صورت برد تیم قعر جدولی استوک سیتی می‌تواند به صدر جدول این بازی‌ها برسد. استوک سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و وست بروموویچ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، وست بروموویچ ۳ و استوک سیتی در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل