صفحه اصلی / عمومی / مسابقات لیگ ملت های اروپا: پیش بازی ایتالیا-پرتغال

مسابقات لیگ ملت های اروپا: پیش بازی ایتالیا-پرتغال

ad banner

مسابقات لیگ ملت های اروپا: پیش بازی ایتالیا-پرتغال

از سری مسابقات لیگ ملت های اروپا و از گروه ۳ بازی‌ها، ایتالیا و پرتغال، دو تیم از بزرگان فوتبال ملی اروپا، شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف هم می‌روند. بازی قبلی این دو تیم در همین مسابقات، با پیروزی ۱-۰ پرتغال همراه بود.

ایتالیا: امیدوار به جادوی مانچینی

تیم ملی ایتالیا با بردی که در بازی پیشین خود، مقابل لهستان و در لحظات پایانی کسب کرد، با چهار امتیاز در رده دوم جدول سه تیمی گروه ۳ قرار‌ دارد و دو امتیاز با پرتغال ۶ امتیازی فاصله دارد. ایتالیا از ۶ بازی قبلی خود، ۱ پیروزی، ۳ تساوی و۲ باخت کسب کرده است که نشان می‌دهد، هنوز مانچینی نتوانسته تفکرات خود را در این تیم جا بیندازد. نکته جالب لیست تیم ملی ایتالیا برای بازی با پرتغال، دعوت از ساندرو تونالی هافبک ۱۸ ساله برشا که در سری بی بازی می‌کند و او را پیرلوی دوم نامیده‌اند، می‌باشد. مانچینی برای این بازی روی اسم ماریو بالوتلی، مهاجم تیم نیس فرانسه خط کشیده و او را به اردوی آتزوری دعوت نکرده‌است. همچنین فدریکو برناردسکی هافبک یوونتوس در این بازی به دلیل مصدومیت حضور ندارد.در ادامه مسابقات لیگ ملت های اروپا ایتالیا برای صعود به مرحله بعد باید پرتغال را به طور قطع شکست‌ دهد و منتظر بازی لهستان – پرتغال بنشیند.

مسابقات لیگ ملت های اروپا

پرتغال: در پی صعود بدون کریس رونالدو

پرتغال در این گروه، هر دو بازی خود را برده است و با ۶ امتیاز در صدر گروه قرار دارد. آن ها فقط با یک تساوی صعود خود را قطعی می‌کنند. پرتغال مانند بازی های پیشین خود، همچنان رونالدو را در اختیار ندارد و چشم امید آن‌ها به آندره و برناردو سیلوا و همچنین گونزالو گوئدش بازیکن والنسیا می‌باشد که بازی خوبی را تا بدین جا برای پرتغالی‌ها به نمایش گذاشته است. پرتغال در ۶ بازی اخیر خود، ۳ برد، ۲ تساوی و فقط ۱ باخت در کارنامه خود ثبت کرده که نشان می‌دهد تا چه حد تیم خطرناکی‌هستند. همچنین در بازی‌هایی که رونالدو در آن حضور نداشته، پرتغال از ۴ بازی، ۳ برد و ۱تساوی کسب کرده که قدرت بالای فرناندو سانتوس در جایگزینی فوق‌ستاره پرتغال را به رخ می‌کشد.در ادامه مسابقات لیگ ملت های اروپا پرتغال بدون هیچ محروم و مصدومی، با تمام توان، برای صعود به میلان می‌آید.

مسابقات لیگ ملت های اروپا

پیش‌بینی بازی ایتالیا-پرتغال در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *