صفحه اصلی / عمومی / هلند – فرانسه؛ قهرمان جام جهانی در دور گروهی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

هلند – فرانسه؛ قهرمان جام جهانی در دور گروهی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

ad banner

هلند – فرانسه؛ قهرمان جام جهانی در پی تضمین صعود از دور گروهی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

جمعه‌شب ۲۵ آبان در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا و از هفته پنجم این رقابت‌ها دو تیم هلند و فرانسه از گروه یک لیگ A به مصاف هم خواهند رفت. در گروه اول لیگ A این رقابت‌ها تا اینجای مسابقات تیم فرانسه با انجام ۳ بازی و کسب ۷ امتیاز صدرنشین است، هلند با انجام ۲ بازی و کسب ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و آلمان با ۳ بازی و کسب ۱ امتیاز در جایگاه انتهایی جدول قرار دارد. فرانسه در صورت پیروزی در این دیدار با کسب ۱۰ امتیاز صعود خود از این گروه را قطعی خواهد کرد و هلند هم برای قطعی کردن صعودش و پشت سر گذاشتن آلمان، نیاز دارد که در این دیدار به پیروزی برسد.

هلند: تلاش برای صعود در وضعیتی مناسب

هلندِ میزبان در دو بازی گذشته خودش در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا ابتدا در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک در خانهِ فرانسه مغلوب شد سپس در دیدار دوم لاله‌های نارنجی موفق شدند با ۳ گل مهمانشان تیم ملی آلمان را شکست دهند تا برای صعود از این گروه در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.
در سمت دیگر میدان تیم ملی فرانسه که به‌عنوان قهرمان جهان پا به این مسابقات گذاشته بود در دیدار اولش مهمان تیم ملی آلمان بود که به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت، آن‌ها سپس در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در دیدار دوم برابر هلند در خانه ۲ بر یک پیروز شدند و بعدازآن توانستند در دیدار برگشت مهمانشان تیم ملی آلمان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

فرانسه شکست‌ناپذیر می‌ماند؟

شاگردان رونالد کومن در تیم ملی هلند که بعد از رفتن دیک ادووکات و آمدن کومن روند رو به رشدی را طی کرده‌اند بعد از انجام دادن دو بازی تعداد ۴ گل به ثمر رسانده‌اند و ۲ گل نیز دریافت کرده‌اند. ممفیس دپای ستاره باشگاه لیون در خط حمله و ویرجیل فن‌دایک ستاره باشگاه لیورپول در خط دفاعی، امیدهای اصلی هلند در این بازی هستند.
اما شاگردان دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه که بعد از نایب‌قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ موفق شدند در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی برسند، تلاش دارند تا همچنان روند رو به رشدشان را ادامه دهند. آن‌ها در ۱۵ بازی اخیرشان باختی نداشته‌اند و در این دیدار هم سعی خواهند داشت این روند بی‌شکست بودن را ادامه دهند. آنتوان گریزمان ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید با ۲ گل زده بهترین گلزن آن‌ها محسوب می‌شود و کیلین ام‌باپه ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم امید این تیم برای درخشش در این دیدار است.

مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

این دیدار در استادیوم دی‌کوئیپ شهر روتردام هلند، از ساعت ۲۳:۱۵ و با قضاوت آنتونی تیلور داور انگلیسی برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی بازی هلند – فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *