نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیشبینی مسابقات تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ (مرحله نیمه نهایی)

1 1

امروز مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. مدودف و تسیتسیپاس رودر روی یکدیگر قرار می گیرند و زورف، برتینی را پیش روی دارد.

تنیس

دنیل مدودف – استفانوس تسیتسیپاس (تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ )

مدودف، تنیسور مطرح کشور روسیه در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی برابر فونینی توانست راهی ۴ تنیسور برتر این تورنمنت شود و در مقابل استفانوس تسیتسیپاس یونانی، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. تسیتسیپاس در راند دوم این رقابت ها به رکورد ۵ شکست پیاپی مقابل فلیکس آوگرعلیاسیمه خاتمه داد و حالا در صدد پایان دادن به شکست های پیاپی اش به مدودف می باشد. او در ۴ دیدار اخیر نتوانسته مقابل مدودف به برتری دست یابد.

  1. جوکوویچ بعد از پیروزی در ست اول، بازی را به تسیتسیپاس واگذار کرد. این دومین بار در طول دوران حرفه ای جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی است که او با پیروزی در ست اول، بازی را در نهایت به حریفش واگذار می کند.
  2. مدودف با پیروزی مقابل فونینی، هفتمین برد پیاپی اش در این رقابت ها را بدون از دست دادن حتی یک ست به دست آورد.
  3. مدودف تا پیش از آگوست ۲۰۱۹ به مرحله نیمه نهایی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی نرسیده بود اما در دو ماه اخیر این سومین بار است که او به این مرحله می رسد. او در دو بار اخیر که توانسته بود به ۴ تنیسور برتر این رقابت ها راه یابد، با پیروزی مقابل خاچاف و جوکوویچ به فینال رسیده بود.
  4. مدودف یکی از آماده ترین تنیسور های حال حاضر دنیا به شمار می آید. او در ۳۰ بازی اخیرش موفق شده ۲۷ دیدار با پیروزی پشت سر گذارد و در ۵ تورنمنت اخیر به فینال آن رقابت راه یابد.
  5. مدودف در ۱۰ دیدار گذشته اش فقط ۱ دیدار را با شکست پشت سر گذاشته است.
  6. تسیتسیپاس در ۱۰ مسابقه اخیرش ۲ بازی را شکست خورده است.
  7. این دو تنیسور جوان تا به حال ۴ بار مقابل هم قرار گرفته اند که در هر ۴ دیدار مدودف، حریف یونانی خود را شکست داده است.
  8. مدودف در رده ۳ و تسیتسیپاس در رتبه ۶ رنکینگ برترین تنیسور های جهان قرار دارند.

الکساندر زورف – متئو برتینی (تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ )

زورف، مرد شماره ۶ تنیس جهان موفق شد با شکست راجر فدرر سوئیسی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی تنیس مسترز شانگهای ۲۰۱۹ را به دست آورد. برتینی که در رتبه ۱۱ برترین تنیسور های جهان قرار دارد، نیز در مرحله یک چهارم نهایی دومنیک تیم را از پیش روی برداشت. زورف با وجود سن کمش موفق شده ۳ بار در مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی قهرمان شود. او به مصاف برتینی ای خواهد رفت که در این مرحله ضعیف ترین بازیکن از نظر رنکینگ جهانی به شمار می آید.

  1. زورف در ۱۰ دیدار گذشته اش ۳ دیدار را مقابل حریفانش شکست خورده است.
  2. برتینی نیز در ۳ دیدار از ۱۰ مسابقه اخیرش بازنده میدان بوده است.
  3. این دو تنیسور تا به حال ۲ بار به مصاف هم رفته که سهم هر کدام از آن ها ۱ برد بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل