نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات تنیس لندن: پیش بازی الکساندر زورف- جان ایسنر

مسابقات تنیس لندن

مسابقات تنیس لندن: پیش بازی الکساندر زورف- جان ایسنر

تنها یک روز دیگر به پایان دور گروهی برترین‌های تنیس در لندن باقی‌مانده است.مسابقات تنیس لندن جایی که هر ۴ تنیسور گروه دوم، شانس صعود دارند. الکساندر زورف از شانس بالاتری نسبت به جان ایسنر برخوردار است و با یک پیروزی مقابل حریف خود، به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند. با اینکه ایسنر همچنان از اندک شانسی روی کاغذ بهره می‌برد؛ اما کار برای او بسیار پیچیده شده‌است.

الکساندر زورف: یک پیروزی تا حضور در مرحله نیمه‌نهایی

جوان آلمانی، مسابقات تنیس لندن را خوب آغاز‌کرد و در گام اول، مارین چیلیچ را شکست‌ داد. او سپس مغلوب نواک جوکوویچ شد و حالا با شکست جان ایسنر، به احتمال بسیار زیاد به دور بعدی راه می‌یابد. مگر این که اتفاق عجیبی در دیدار دیگر گروه رخ ‌دهد. آمار زورف در برابر حریف آمریکایی خود فوق‌العاده است. زورف ۶ بار در‌مقابل ایسنر صف‌آرایی کرده‌ که در ۵ مورد از آن، موفق به کسب برد شده‌است. در این دیدار تعیین‌کننده، زورف نباید به چیزی جز برد فکر کند. زورف در صورت باخت نزدیک به ایسنر، همچنان شانس دارد اما معادلات این گروه، با باخت زورف پیچیده‌تر از قبل می‌شود.

جان ایسنر: آخرین امید

۴ شکست در ۵ مسابقه اخیر، وضعیت اسفناک مرد باتجربه آمریکایی را نشان می‌دهد. هرچه ایسنر در ابتدای سال خوب ظاهر شد، حالا اوضاع برایش تغییر کرده‌است.در مسابقات تنیس لندن ایسنر با یک برد قاطع مقابل زورف، شانس بالارفتن از گروه را دارد. او در بازی‌های گذشته خود، از کسب امتیاز در موقعیت‌های ساده نیز عاجز بوده‌است. هرچه به پایان سال نزدیک‌تر شدیم، خستگی و فرسودگی بیشتری در چهره ایسنر نمایان شد. در دیدار قبلی مقابل چیلیچ، او ۶ خطای سرویس را به ثبت رساند تا ضعف او در زدن سرویس هم نمایان شود. مهارتی که همواره نقطه‌قوت تنیسور باتجربه بوده‌است.

دیدار الکساندر زورف و جان ایسنر، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد‌ شد.

پیش‌بینی بازی الکساندر زورف- جان ایسنر در سایت بتکارت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل