نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات تنیس لندن ؛ نبرد استاد سوئیسی و زورف جوان برای رسیدن به فینال

مسابقات تنیس لندن

مسابقات تنیس لندن ؛ نبرد استاد سوئیسی و زورف جوان برای رسیدن به فینال

راجر فدرر و الکساندر زورف، پس از پشت‌ سر گذاشتن سه بازی، حالا در نیمه‌نهایی مسابقات تنیس لندن، مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت. سایت تور جهانی تنیس، به دلیل اهمیت این دیدار، در مطلبی به آن پرداخته است. فدرر و زورف هر دو، آمار ۲ پیروزی و ۱ باخت را تا به اینجا در مقابل نام خود می‌بینند. این دو تنیسور تاکنون ۵ بار با یکدیگر بازی کرده اند که سهم فدرر با ۳ پیروزی، بیش‌تر از حریف جوان خود بوده‌است.

راجر فدرر: دود از کنده بلند می‌شود

راجر فدرر در اولین گام، مقابل نیشیکوری تن به شکست داد تا بسیاری از او ناامید شوند. با این حال مرد شماره ۳ تنیس جهان، در ادامه مسابقات تنیس لندن با یک بازگشت باشکوه و پیروزی در ۲ بازی باقی‌مانده، نشان داد که همچنان می‌تواند در بالاترین سطح تنیس، آقایی کند. او در مصاحبه‌ای عنوان کرده‌بود که همواره سعی می‌کند تا انرژی خود را در تورنمنت‌های مختلف تقسیم کند. حالا نابغه سوئیسی، شادمان از رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر است و رودرروی او، تنیسوری جوان و باانگیزه‌ چون زورف قرار دارد. فدرر می‌داند که از لحاظ قدرت ضربات و انرژی، سطح پایین‌تری نسبت به حریف خود دارد. او باید با ارائه ضرباتی زاویه دار و تعیین کننده، حریف خود را وادار به اشتباه کند. روشی که در مقابل اندرسون به خوبی جواب داد. باید دید فدرر از این دیدار، سربلند بیرون خواهد‌ آمد یا خیر.

الکساندر زورف: در یک قدمی فینال تنیس لندن

الکساندر زورف، تجربه شکست مقابل راجر فدرر در مسابقات تنیس لندن را دارد. حالا بهترین زمان برای انتقام سال گذشته و رسیدن به فینال است. پیش‌بینی دیدار‌هایی که زورف در یک سمت آن قرار دارد، بسیار سخت است. او می‌تواند با ارائه یک بازی بسیار سطح بالا، همه را غافلگیر کند یا کاملا برعکس این موضوع را نشان دهد. هیچکس نمی‌تواند منکر استعداد بالای او شود. با این حال این تنها ابزار لازم برای موفقیت در تنیس نیست. مدیریت بازی و تمرکز بالا، می تواند کلید پیروزی جوان هامبورگی مقابل فدرر باشد. در حساس ترین تقابل زورف و فدرر، آیا پیروز، طرف جوان میدان خواهد بود؟


مسابقه راجر فدرر و الکساندر زورف، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی بازی راجر فدرر – الکساندر زورف در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل