صفحه اصلی / عمومی / مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ : فرانکفورت و مارسی فرانسه، نبرد صدر و قعر جدول

مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ : فرانکفورت و مارسی فرانسه، نبرد صدر و قعر جدول

ad banner

مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ : فرانکفورت و مارسی فرانسه، نبرد صدر و قعر جدول

شب پنجشنبه هشتم آذر در چارچوب مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ و از هفته پنجم این رقابت‌ها در گروه H دو تیم آینتراخت فرانکفورت آلمان و مارسی فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه کومِرزبانک شهر فرانکفورت با قضاوت جان بیتون به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی می‌شود جدال دو صدرنشین و قعرنشین این گروه با حضور دو آقای گل آلمان در تیم فرانکفورت به سود تیم صدرنشین آلمانی به پایان برسد. آینتراخت از ۴ دیدار خود در این گروه ۱۲ امتیاز دارد و در صورت نتیجه نگرفتن لاتزیو در برابر آپولون، با یک تساوی هم به‌عنوان تیم اول گروه صعود خواهد کرد.
تیم بندر مارسی هم از ۴ مسابقه‌ای که برگزار کرده فقط یک امتیاز دشت کرده است. آن‌ها در صورت پیروزی در این دیدار و البته دیدار بعدی باز هم امیدی برای صعود از این گروه مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ نخواهد داشت.

تیم آلمانی آمار خیره‌کننده‌ای در یازده بازی اخیر خود دارد، ۱۰ پیروزی و یک تساوی. آن‌ها بازی قبلی خود در لیگ اروپا را در زمین آپولون لیماسول با نتیجه ۳ بر ۲ با پیروزی پشت سر گذاشتند و در بوندسلیگا هم در خانه خود با ۳ گل شالکه و در زمین حریف سه بر یک آگسبورگ را شکست داده‌اند. این تیم در جدول بوندسلیگا رتبه سوم را در اختیار دارد.

تیم فرانسوی اما همان‌طور که در مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ عملکرد خوبی نداشته است در لیگ داخلی هم با قرار گرفتن در رده پنجم جدول هنوز در منطقه کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی قرار ندارد. آن‌ها بعد از ۴ باخت پیاپی در لیگ اروپا و لاشامپیونه توانستند در دو هفته گذشته رقبای خود را شکست دهند. ابتدا در خانه با ۲ گل دیژون را بردند سپس در همین هفته سه بر یک آمیان را در زمین خودش شکست دادند. در لیگ اروپا هم هر دو دیدار قبلی خود را برابر لاتزیو واگذار کرده‌اند. سه بر یک در خانه و دو بر یک در ایتالیا.

مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸

 

آقای گل آلمان؛ هر دو از فرانکفورت!

در جدول گلزنان بوندسلیگا لوکا یوویچ و سباستین هالر هر دو از تیم آینتراخت با ۹ گل در صدر جدول قرار دارند و در این دیدار هم تهدیدی برای دروازه تیم مارسی خواهند بود. یوویچ در این فصل رقابت‌های اروپایی ۳ گل به ثمر رسانده است و هالر ۲ گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. فیلیپ کوستیچ و دنی داکوستا با ۲ گل زده، جاناتان دگوسمان و میات گاچینوویچ هم با ۲ پاس گل جزو مهره‌های تاثیرگذار آلمان‌ها خواهند بود. درنهایت باید دید دو آقای گل آلمان و دیگر ستاره‌ها برای تیم آدولف هوتر در این دیدار چه خواهند کرد.

به گزارش وب‌سایت یوفا مارک اشتندرا به دلیل اخراج در بازی قبل در این دیدار غایب خواهد بود.
شاگردان رودی گارسیا در تیم مارسی فرانسه هم چشم امید به دیمیتری پایت و فلوریان تاوین دارند. پایت در این فصل مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ ، ۲ گل به ثمر رسانده است و تاوین در رقابت‌های لیگ داخلی با ۱۰ گل زده در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد.

مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸

پیش‌بینی مسابقه فرانکفورت – مارسی فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *