نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماریانو دیاز علی رغم شایعات علاقه موناکو خواهان ماندن در رئال مادرید است

mariano

ماریانو دیاز مهاجم تیم رئال مادرید بنظر می‌رسد که آینده ای در این تیم نداشته باشد اما همچنان علاقه‌مند به ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو است.

درحالیکه رئال مادرید در هفته های اخیر خواهان فروش برخی از بازیکنان خود است، ماریانو دیاز بازیکن شماره هفت کهکشانی ها علی رغم علاقه باشگاه موناکو، تمایلی به ترک باشگاه ندارد. روز پنجشنبه رسما اعلام شد که دنی سبایوس هافبک اسپانیایی لوس بلانکوس با قراردادی قرضی و یکساله به تیم آرسنال می پیوندد. این درحالی است که خبرهایی مبنی بر انتقال قرضی خسوس وایخو مدافع اسپانیایی نیز به تیم ولورهمپتون انگلستان به گوش می‌رسد. گزارش های دیگری از تلاش های ژرژ مندس، مدیر برنامه های خامس رودریگز برای انتقال این بازیکن کلمبیایی به ناپولی خبر می دهند. انتظار می رود با توجه به اینکه ماریانو دیاز نقشی در بازیهای پیش فصل رئال مادرید برابر بایرن مونیخ و آرسنال نداشته، او هم همین رویه را پیش بگیرد.

آینده ماریانو دیاز در رئال مادرید نامشخص دنبال می شود

عدم حضور این مهاجم در بازی‌های پیش فصل به این معنی است که احتمال حضور در زمین مسابقه با توجه به حضور کریم بنزما و لوکا یوویچ خرید جدید کهکشانی ها بسیار پایین است. با توجه به حواشی پیش آمده در خصوص وضعیت گرت بیل، مشخص است که زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید علاقه ای به استفاده از بازیکنان غیر دلخواهش برای اجرای نقشه های خود ندارد. با این وجود اما ماریانو دیاز همچنان پایبند به همان نقشه ایست که در پایان فصل گذشته داشت یعنی ادامه حضور در رئال مادرید. بازیکن ۲۵ ساله معتقد است همچنان می تواند در تیم به موفقیت برسد علی رغم اینکه باشگاه به تازگی با مهاجم جدیدی به توافق رسیده و پیراهن شماره هفت نیز در عمل متعلق به خرید گران قیمتی چون ادن هازارد است، اگرچه باشگاه از ماریانو دیاز تاکنون درخواست نکرده تا پیراهنش را به ستاره بلژیکی اهدا کند. مصدومیت ها نیز نقش مهمی در عملکرد ضعیف ماریانو در فصل گذشته داشتند. این مهاجم اسپانیایی در ۱۳ بازی لالیگا تنها موفق شد ۳ گل برای تیمش به ثمر برساند. با این حال ماریانو معتقد است مصدومیت های قبلی را پشت سر گذاشته و اجازه نمی دهد رویای او برای موفقیت در پایتخت اسپانیا خراب شود. مهاجم اسپانیایی احساس می کند فرم حال حاضرش چیزی شبیه به وضعیت او در تیم لیون در فصل ۲۰۱۷/۱۸ است جاییکه او موفق به ثبت آمار ۱۸ گل و ۴ پاس گل شد.

گزارش ها حاکی از آن است که یکی دیگر از باشگاه های لیگ فرانسه یعنی موناکو به امضای قرارداد با این مهاجم اسپانیایی علاقه نشان داده است. ماریانو دیاز علاوه بر موناکو از تیمهایی نظیر رئال بتیس هم در ماه های اخیر پیشنهاد داشته است اما بنظر می رسد تا به امروز پاسخ این بازیکن به تمامی پیشنهادات منفی بوده است زیرا وی تا به این لحظه خواستار حضور در رئال مادرید است و دوست ندارد تا دوره دومش در ترکیب لوس بلانکوس با ناکامی پایان یابد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل