نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم استقلال به دنبال اخراج وینفرد شفر ؛ فرهاد مجیدی سرمربی می‌شود؟

وینفرد شفر

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ خلیج فارس به مصاف پدیده رفت که در پایان این دیدار شاگردان وینفرد شفر با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل پدیده شکست خوردند.

پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان، استقلال فرصت خوبی داشت تا با پیروزی خود را به یک قدمی صدر جدول برساند. اما شاگردان وینفرد شفر این فرصت طلایی را از دست دادند تا شانس قهرمانی شان کمرنگ شود.

تیم استقلال و پایان وینفرد شفر؟

پس از این شکست انتقاداتی زیادی علیه وینفرد شفر در شبکه های مجازی از سوی هواداران صورت گرفت. این اتفاق باعث شد مدیران تیم استقلال هم اعتماد خود را نسبت به وینفرد شفر از دست دهند و به اخراج او فکر کنند. مدیران استقلال شب گذشته برای نحوه برکناری این مربی جلسه ای را برگزار کردند. مربی آلمانی با تیم استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و اگر آبی پوشان بخواهند او را با عجله اخراج کنند، برای پرداخت رقم سنگین قرارداد با مشکل رو به رو خواهند شد. شنیده ها حاکی از این است که رقم یک سال قرارداد باقی مانده شفر حدود ۱۵ میلیارد تومان می شود، به همین دلیل مدیران استقلال برای برکناری او با دقت عمل خواهند کرد.

فرهاد مجیدی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال

وینفرد شفر – فتاحی – فرهاد مجیدی

در صورت برکناری وینفرد شفر، فرهاد مجیدی گزینه اصلی هدایت این تیم از سوی مدیران باشگاه است. ظاهرا جلسه ای با فرهاد مجیدی برای قبول هدایت این تیم برگزار شده است، اما وی هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. فرهاد مجیدی بین هواداران تیم استقلال محبوبیت زیادی دارد که انتخاب او به عنوان سرمربی، گزینه ای مناسب از نظر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه است. در صورتی که مجیدی به این پیشنهاد جواب مثبت دهد، احتمالا او را روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی خواهیم دید.

نباید فراموش کرد که استقلالی ها ابتدا باید راهی برای برکناری وینفرد شفر پیدا کنند تا از لحاظ مالی ضرر زیادی نکنند. چیزی که مشخص است، عدم اعتماد مدیران تیم استقلال به شفر است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل