نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ماتیاس دلیخت: همیشه می‌خواستم شبیه رونالدو باشم

deligtronaldo

ماتیاس دلیخت که در این روزها شایعات پیوستنش به تیم یوونتوس بارها شنیده شده در مصاحبه اخیر خود از دوران کودکی و رویای کریس رونالدو شدن در فوتبال صحبت کرد.

مدافع ۱۹ ساله تیم آژاکس که در این فصل بازوبند کاپیتانی تیم هلندی را نیز بر بازو می‌بست از دوران بچگی خود صحبت می‌کند، زمانی که او دوست داشت تبدیل به یک کریستیانو رونالدو دیگر شود و حالا به نظر می‌رسد که او با بازیکن محبوبش قرار است در تیم یوونتوس هم‌تیمی شود. مدافع هلندی بعد از ماه ها بررسی تیم های مختلف به نظر می‌رسد که در نزدیکی بستن قرارداد با قهرمان ایتالیا است. این انتقال با مبلغ ۷۰ میلیون یورو انجام خواهد شد و ماتیاس دلیخت از آمستردام به تورین می رود. بعد از نمایش های بی نظیر دلیخت در این فصل و به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا که آژاکس را بعد از سالها به نیمه نهایی رساند، شایعات انتقال این بازیکن به باشگاه های بزرگ اروپایی همچون بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به گوش می رسید. اما انتظار می رود که ملی پوش هلندی را فصل آینده در سری آ ببینیم جایی که وی قرار است همبازی قهرمان دوران کودکی خود شود. در مصاحبه با یکی از نشریات هلندی دلیخت در مورد شرایط انتقال خود صحبت کرد.

صحبت‌های ماتیاس دلیخت در خصوص وضعیت انتقال و قهرمان دوران کودکی‌اش

ماتیاس دلیخت و کریس رونالدو در ترکیب تیم های هلند و پرتغال

در مورد شرایط انتقالم باید بگویم که خیلی چیزها به سرعت پیش رفت. در طول فصل و طی مسابقات مختلف گاهی به آن فکر می کردم. اما به عنوان بازیکن شما وقت کافی برای بررسی تمام شرایط را ندارید. اما گاهی اوقات متوجه می شوید که این یک وضعیت عادی نیست مثل اخیرا که با دوستان دوران کودکی خودم شام می خوردم. در آن شب به این نتیجه رسیدیم که وقتی در بچگی با یکدیگر فوتبال بازی می کردیم، من همیشه می خواستم که کریستیانو رونالدو باشم. این مربوط به زمانیست که او در منچستر یونایتد بازی می کرد. اولین پیراهن فوتبالی ام، لباس او با شماره هفت یونایتد بود. آن قرار شام با دوستانم درست بعد از دیدار با یوونتوس در یک چهارم نهایی بود جایی که مجبور بودم در دوئل های زیادی مقابل رونالدو بجنگم.

مهاجم سابق رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت موفق شد مقابل آژاکس گلزنی کند اما تیم هلندی در مجموع با نتیجه ۳-۲ به نیمه نهایی صعود کرد. آژاکس در مرحله بعدی نیز در آستانه رسیدن به فینال بود اما گل لحظات پایانی لوکاس مورا، تاتنهام هاتسپر را روانه فینال کرد. دلیخت چندی پیش در فینال لیگ ملت های اروپا یکبار دیگر مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت اما در آن دیدار پرتغال توانست هلند را با یک گل شکست دهد تا قهرمان مسابقات لقب گیرد. لازم به ذکر است که این ستاره آینده دار دنیای فوتبال چیزی در حدود ۱۲ میلیون یورو در سال دستمزد خواهد گرفت و انتظار می‌رود در چند روز آینده منتظر خبر رسمی پیوستن او به یوونتوس باشیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل