نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آمیان-لیون؛ جنگی برای حفظ آبرو در لیگ ۱ فرانسه

لیگ ۱ فرانسه

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های آمیان و لیون از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۷ بهمن ماه مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ در استادیوم ده لا لیکورن آمیان فرانسه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آمیان؛ تک‌شاخ‌ها به دنبال فرار از قعر جدول لیگ ۱ فرانسه

باشگاه آمیان در فصل جاری لوشامپیونه عملکرد مطلوبی نداشته است. این تیم ۲۱ مسابقه در سطح اول فوتبال فرانسه در فصل جاری برگزار کرده که ۵ پیروزی، ۳ تساوی و ۱۳ شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است. با وجود شکست‌های مداوم، این تیم روی ضد حملات بسیار خطرناک بوده و در پیش‌بینی فوتبال این تیم مقابل لیون، نمی‌توان آن‎ها را به آسانی بازنده دانست.

به گزارش وبسایت هواسکورد، بونگانی زونگو مصدوم قطعی باشگاه آمیان برای این دیدار است. سامان قدوس نیز به دلیل همراهی ایران در جام ملت‎های آسیا نمی‎تواند تیمش را همراهی کند. در عوض الکسیس بلین از محرومیت بازگشته و می‌تواند در میانه میدان تیمش قرار گیرد. موسی کوناته نیز از مصدومیت بازگشته و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند تک‌شاخ را برای این دیدار همراهی کند.

باشگاه آمیان نتوانسته در ۳ دیدار اخیر خانگی خود گلزنی کند و همچنین آن‌ها در ۵ دیدار اخیر خود در ده لا لیکورن نتوانسته‌اند پیروز شوند. شاید آمار در پیش‌بینی فوتبال این تیم مقابل لیون به نفع میهمان باشد ولی آمیان در ضد حمله‌ها تیمی خطرناک بوده و همچنین جایگاه خطرناک این تیم در لوشامپیونه موجب خواهد شد این تیم با تمام وجود برای کسب امتیازهای این دیدار خانگی بجنگد.

لیون؛ برونو ژنسیو به دنبال تثبیت سهمیه اروپایی

باشگاه لیون در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد مطلوبی داشته و جزو تیم‌های خوب این کشور بوده است. این تیم از ۲۱ دیدار خود ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و ۴ شکست دریافت کرده و با کسب ۳۷ امتیاز جایگاه سوم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، جیسون دینایر اخیرا از ترکیب باشگاه لیون خارج بوده ولی اکنون مشکلی برای همراهی خط هافبک تیمش در این دیدار ندارد. ممفیس دپای و حسام آئوار نیز در دیدار قبلی تیم‌شان استراحت کرده بودند و انتظار می‌رود در این دیدار مجددا به ترکیب اصلی بازگردند.

باشگاه لیون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد. با وجود این‌که فاصله این تیم با لیل دوم جدولی زیاد است، اما فاصله آن‌ها با تیم چهارم یعنی سنت اتین فقط یک امتیاز بوده و همین موجب خواهد شد که باشگاه لیون با تمامی قوا برای کسب امتیازات این دیدار به مصاف آمیان برود.

شاگردان برونو ژنسیو آمار خوبی مقابل آمیان دارند و در ۶ دیدار اخیر خود مقابل این تیم پیروز شده‌اند. لیون همچنین خط حمله خوبی دارد و در ۸ دیدار از ۹ مسابقه اخیر خود در لوشامپیونه بیش از ۲ گل به ثمر رسانده است. آن‌ها همچنین در ۱۱ بازی از ۱۲ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه شکست نخورده‌اند.

قدرت باشگاه لیون کاملا برای همه آشکار است و کارشناسان در پیش‌بینی فوتبال این تیم مقابل آمیان، میهمان را برنده می‌دانند ولی وضعیت وخیم آمیان در انتهای جدول باعث خواهد شد این تیم به آسانی مقابل شاگردان برونو ژنسیو تسلیم نشود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ یک فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل