نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نتایج روز اول هفته سوم لیگ ملت های والیبال

aer

روز گذشته هفته سوم لیگ ملت های والیبال آغاز شد و کشورمان به قدرت نمایی خود ادامه داد و توانست در پایان روز اول این هفته، صدرنشین مسابقات شود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

نتایج روز اول هفته سوم لیگ ملت های والیبال ؛ صعود ایران به صدر جدول مسابقات

در اولین دیدار روز اول هفته سوم لیگ ملت های والیبال، از ساعت ۱۵:۳۰ تیم های ملی روسیه و لهستان به مصاف هم رفتند. در ست اول شاهد بازی نزدیکی بودیم و رقابت تا اواخر ست پایاپای پیش رفت و در نهایت لهستان توانست ۲۶ بر ۲۴ روسیه را شکست دهد. در ست دوم روسیه عملکرد بهتری داشت و اختلاف امتیاز خوبی را با حریف قدرتمند خود ایجاد کرد و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد. در ست سوم هم شاهد بازی نزدیکی بودیم و امتیازات پایاپای پیش می رفت، اما در نهایت روسیه باز هم توانست ۲۵ بر ۲۳ لهستان را شکست دهد. در ست چهارم روسیه عملکرد خوبی داشت و لهستان نتوانست اختلاف را جبران کند تا در نهایت این ست را روسیه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود تا در مجموع ۳ بر ۱ پیروز این دیدار شود.

در دومین بازی تیم های ژاپن و ایتالیا به مصاف هم رفتند که ست اول این دیدار پایاپای و نزدیک پیش رفت که در نهایت ژاپن ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. در ست دوم ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشت و اختلاف زیادی را با ژاپن ایجاد کرد تا ۲۵ بر ۱۵ برنده این ست شود. در ست سوم دو تیم به صورت رالی امتیاز کسب می کردند و برابر پیش می رفتند، در نهایت این ست سخت و نفس گیر را ایتالیا ۲۹ بر ۲۷ پیروز شد. در ست چهارم هم ژاپن حرفی برای گفتن نداشت و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد تا در مجموع ایتالیا ۳ بر ۱ پیروز شود.

در سومین دیدار هفته اول لیگ ملت های والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ تیم ملی والیبال ایران در ارومیه میزبان کانادا بود. در ست اول این دیدار ایران مقتدر بود و کانادا حرفی برای گفتن نداشت تا کشورمان با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۵ پیروز شود. در ست دوم رقابت پایاپای و نزدیک پیش رفت و دو تیم برابر پیش می رفتند اما در نهایت ایران ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد. در ست سوم هم ایران مانند ست اول کوبنده و پر قدرت ظاهر شد و توانست باز هم اختلاف خوبی را ایجاد کند و در نهایت ۲۵ بر ۱۶ کانادا را شکست داد تا در مجموع ۳ بر ۰ پیروز شود و به صدر جدول مسابقات صعود کند.

در دیدار چهارم آمریکا و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که ست اول امتیازات پایاپای پیش رفت و در نهایت آمریکا ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. در ست دوم هم آمریکا عملکرد بهتری داشت و اختلاف خوبی را ایجاد کرد و در نهایت ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. در ست سوم آرژانتین عملکرد بهتری داشت و توانست ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود تا کار به ست چهارم کشیده شود و شانس پیروزی داشته باشند. اما در ست چهارم باز هم آمریکا برتر بود و توانست ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود تا در مجموع ۳ بر ۱ برنده این دیدار شود.

در حساس ترین بازی روز اول این هفته، برزیل و صربستان در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند. ست اول این دیدار را برزیل با اقتدار آغاز کرد و توانست ۲۵ بر ۱۷ صربستان را شکست دهد. در ست دوم بازی پایاپای و نزدیک پیش رفت، اما در نهایت صربستان ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. برزیل در ست سوم مانند ست اول تیم برتر میدان بود و توانست باز هم ۲۵ بر ۱۷ پیروز شود. اما در ست چهارم دوباره ورق بازی برگشت و صربستان توانست ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم صربستان عملکرد بهتری داشت و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۲ پیروز شود. با این شکست برزیل از صدر جدول به رده چهارم لیگ ملت های والیبال سقوط کرد!

بلغارستان و استرالیا دیگر دیدار این هفته را برگزار کردند، در ست اول استرالیا موفق شد به راحتی ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود. در ست دوم رقابت نزدیک پیش رفت، اما در نهایت بلغارستان ۲۹ بر ۲۷ پیروز شد. در ست سوم باز این استرالیا بود که عملکرد بهتری داشت و توانست ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود. بلغار ها در ست چهارم بهتر بودند و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست سوم بلغارستان ۱۵ بر ۱۳ پیروز بازی شد تا در نهایت نتیجه ۳ بر ۲ به سود بلغار ها شود.

فرانسه و آلمان دیگر دیدار این هفته را برگزار کردند. ست اول این دیدار پایاپای بود، اما در نهایت آلمان ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد. اما در ست های دوم، سوم و چهارم فرانسه تیم برتر میدان بود و به راحتی آلمان را شکست داد. ست دوم ۲۵ بر ۲۰، ست سوم ۲۵ بر ۱۹ و ست چهارم ۲۵ بر ۲۰ به سود فرانسه پایان یافت تا ۳ بر ۱ پیروز این دیدار شوند.

در آخرین دیدار این هفته نیز پرتغال و چین به مصاف هم رفتند که پرتغالی ها به راحتی در ۳ ست پیروز شدند. ست اول ۲۵ بر ۲۲، ست دوم ۲۵ بر ۱۷ و ست سوم ۲۵ بر ۲۳ به سود پرتغال پایان یافت و ۳ بر ۰ پیروز این دیدار شدند.

تیم ملی والیبال ایران اکنون در صدر جدول لیگ ملت های والیبال قرار گرفته است و امروز به مصاف لهستان خواهد رفتو همچنین ملی پوشان فردا باید به مصاف روسیه بروند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل