نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا

avc

در روز اول هفته سوم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در ارومیه به مصاف کانادا رفت که موفق شد به راحتی این کشور را شکست دهد.

پیروزی آسان تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملت های والیبال

ست اول این دیدار را بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بهتر آغاز کردند و در همان ابتدا اختلاف خوبی را ایجاد کردند و در پایان وقت استراحت اول، نتیجه ۸ بر ۵ به سود ایران شد. در ادامه بازی اختلاف بیشتر شد و بازیکنان کشورمان اختلاف را با کانادا بیشتر کردند و در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۹ به سود کشورمان تا اختلاف خوبی ایجاد شود. در ادامه اقتدار ملی پوشان کشورمان ادامه داشت و توانستند با عملکرد خوب خود در بخش های مختلف اختلاف را به ۱۰ امتیاز برسانند و ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ پیروز شوند.

ست دوم را کانادا بهتر آغاز کرد تا امتیازات پایاپای پیش برود و در نهایت در وقت استراحت اول نتیجه ۸ بر ۶ به سود تیم ملی والیبال ایران شود. شاگردان کولاکوویچ برای جبران نتیجه تلاش زیادی کردند اما در نهایت در وقت استراحت دوم هم نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود کانادا بود. در ادامه ملی پوشان کشورمان اختلاف را جبران کردند تا ۲۲ بر ۲۱ برای اولین بار در این ست از کانادا پیش افتند. در نهایت این ست با پیروزی ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران پایان یافت. تا کشورمان در هفته سوم لیگ ملت های والیبال با نتیجه ۲ بر ۰ از کانادا پیش افتد.

در ست سوم هم بازیکنان کانادا شروع بهتری داشتند تا در پایان وقت استراحت اول ۸ بر ۷ پیروز شوند. در ادامه کشورمان بازی را در اختیار گرفت و توانست اختلاف امتیاز ایجاد کند و نتیجه تا پایان وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران شود. ملی پوشان کشورمان اختلاف را زیاد کردند تا در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود کشورمان پایان یابد و با نتیجه ۳ بر ۰ کانادا را شکست دهد.

امیر غفور با کسب ۱۶ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن کشورمان در این دیدار بود. تیم ملی والیبال ایران تا روز اول هفته سوم لیگ ملت های والیبال ۷ دیدار برگزار کرده است که در ۶ بازی پیروز شده و یک دیدار هم برابر برزیل شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران فردا به مصاف لهستان خواهد رفت و روز یکشنبه در روز پایانی هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه خواهد رفت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی کشورمان پس از پیروزی برابر کانادا در کنفرانس خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

هفته سوم را به خوبی آغاز کردیم و توانستیم با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شویم. اکثر بازیکنان مان در شهر خود بازی می کردند که انگیزه زیادی داشتند. در ست اول و سوم خوب بودیم، اما در ست دوم کانادا کارمان را دشوار کرده بود. اما خوشحالم که توانستیم در این دیدار پیروز شویم. از مردم ارومیه تشکر می کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم در دیدار های آینده هم این حمایت ادامه داشته باشد.

سعید معروف، کاپیتان کشورمان پس از پیروزی برابر کانادا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

خوشحالم که هفته سوم را با برد آغاز کردیم، به دلیل پیروزی های قبلی حالا در خانه خودمان راحت تر بازی خواهیم کرد. کانادا تیم خوبی داشت و ممکن بود در ست دوم و سوم کار ما را سخت کند، اما در نهایت پیروز شدیم. از همه کسانی که در سالن حضور داشتند تشکر می کنم، همچنین شرمنده کسانی شدیم که به خاطر بی برنامگی مسئولان نتوانستند بلیت تهیه کنند. امسال با ثبات و شخصیت تیمی بالا مقابل حریفان خود بازی می کنیم. حضور ما در فینال قطعی نشده است، اما به این اتفاق امیدوار هستم. ۶ تیمی که به فینال می روند، قدرت های جهان هستند و تلاش می کنیم مدال کسب کنیم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد نمره قبولی را گرفته ایم.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل