نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نتایج سومین روز هفته دوم لیگ ملت های والیبال

aqw

سومین روز هفته دوم لیگ ملت های والیبال روز گذشته به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران و برزیل به روند خوب خود ادامه دادند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنان در سایت بتکارت

نتایج روز پایانی هفته دوم لیگ ملت های والیبال ؛ ادامه قدرت نمایی ایران در جهان

اولین دیدار از ساعت ۱۰:۳۰ بین تیم های برزیل و آرژانتین برگزار شد که شاهدی دیداری جذاب و نزدیک بودیم. در ست اول برزیل موفق شد ۲۵ بر ۲۰ آرژانتین را شکست دهد. اما در ست دوم آرژانتین عملکرد بهتری داشت و ۲۵ بر ۲۱ برزیل را شکست داد. ست سوم دو تیم رقابت پایاپایی داشتند و امتیازات برابر پیش می رفت، در نهایت آرژانتین این ست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد. در ست چهارم هم شاهد رقابت نزدیکی بودیم که برزیل در نهایت توانست ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود تا کار به ست پنجم بکشد. در ست پنجم نیز برزیل عملکرد بهتری داشت و توانست ۱۵ بر ۱۲ پیروز شود و این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود تمام کند. برزیل با این پیروزی در صدر جدول لیگ ملت های والیبال قرار گرفت.

از ساعت ۱۲:۳۰ نیز تیم های بلغارستان و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند. فرانسه در ست اول عملکرد بسیار خوبی داشت و به راحتی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بلغارستان را شکست دهد. در ست دوم بازی پایاپای بود و دو تیم رقابت نزدیکی داشتند اما در نهایت فرانسه با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا ۲ بر ۰ از حریف پیش افتد. بلغارستان که در یک قدمی شکست بود، در ست سوم عملکرد بهتری داشت و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد. در ست چهارم رقابت دو تیم باز هم نزدیک بود و در نهایت بلغارستان ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست سوم هم بلغارستان تیم برتر بود و ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد تا در بازی که عقب بود، ۳ بر ۲ پیروز شود.

از ساعت ۱۴:۱۰ تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت که راحتی این تیم را شکست داد. در ست اول ایران ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. در ست دوم هم ایران مشکلی نداشت در مقابل حریف خود و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد. در ست سوم نیز عملکرد ملی پوشان کشورمان بهتر بود و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا با نتیجه ۳ بر ۰ ژاپن را شکست دهد و در رده دوم جدول لیگ ملت های والیبال باقی بماند.

از ساعت ۱۵:۳۰ پرتغال و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند. ست اول این دیدار آمریکا کار سختی نداشت و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد. در ست دوم پرتغال عملکرد خوبی داشت و حریف قدرتمند خود را ۲۵ بر ۲۲ شکست داد. در ست سوم هم آمریکا ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد تا در یک قدمی پیروزی قرار گیرد. در ست چهارم آمریکا تیم برتر میدان بود و اختلاف زیادی ایجاد کرد و توانست ۲۵ بر ۱۷ پیروز شود تا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود آن ها تمام شود.

از ساعت ۱۵:۴۵ تیم های لهستان و چین به مصاف هم رفتند که لهستانی ها به راحتی حریف خود را شکست دادند. در ست اول بازی نزدیک بود، اما در نهایت لهستان ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. در ست دوم چین حرفی برای گفتن نداشت و لهستان اختلاف بسیار زیادی با این تیم ایجاد کرد، در نهایت لهستان ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد. در ست سوم هم شرایط مثل ست قبلی رقم خورد و لهستان اختلاف زیادی ایجاد کرد و ۲۵ بر ۱۵ چین را شکست داد تا بازی ۳ بر ۰ به سود آن ها تمام شود.

از ساعت ۱۸:۳۰ روسیه و لهستان به مصاف هم رفتند که روس ها به راحتی حریف قدرتمند خود را شکست دادند. در ست اول رقابت نزدیک بود، اما در نهایت روسیه ۲۹ بر ۲۷ پیروز شد. در ست دوم روسیه عملکرد خوبی داشت و ۲۵ بر ۱۶ به راحتی ایتالیا را شکست داد. روس ها در ست سوم هم کار سختی نداشتند و ایتالیا را ۲۵ بر ۱۸ شکست دادند تا این دیدار ۳ بر ۰ به سود آن ها پایان یابد.

از ساعت ۲۱:۴۰ استرالیا و آلمان به مصاف هم رفتند که نماینده آسیا موفق شد نماینده اروپا را شکست دهد. در ست های اول و دوم استرالیا عملکرد خوبی داشت و با امتیاز های مشابه ۲۵ بر ۲۰ موفق شد آلمان را شکست دهد. در ست سوم استرالیا اختلاف را بیشتر کرد و موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ حریف کرد را شکست دهد و در مجموع ۳ بر ۰ پیروز شود.

در آخرین دیدار این هفته لیگ ملت های والیبال هم تیم های صربستان و کانادا به مصاف هم رفتند. در ست اول صرب ها به راحتی با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند. اما در ست دوم رقابت نزدیکی رقم خورد که کانادا ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد. در ست سوم صربستان موفق شد ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود. در ست چهارم مجددا بازی پایاپای شد و کانادا ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم صربستان ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد تا در مجموع ۳ بر ۲ برنده دیدار شود.

هفته سوم این رقابت ها روز های جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد که کشورمان در ارومیه میزبان تیم های کانادا، لهستان و روسیه است و می تواند از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل