نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین

در پنجمین دیدار لیگ ملت های والیبال امروز از ساعت ۱۰:۴۰ در سالن موسا شینو پلازا ژاپن، تیم ملی والیبال ایران به مصاف آرژانتین رفت که موفق شد این کشور را شکست دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال

در ست اول تیم ملی والیبال ایران بهتر از آرژانتین کار را آغاز کرد و توانست امتیازات لازم را کسب کند و از حریف پیش افتد. در پایان وقت استراحت اول کشورمان موفق شد ۸ بر ۵ آرژانتین را شکست دهد. کم کم بازیکنان مان اختلاف را زیاد کردند و وقت استراحت مربی آرژانتین هم کارساز نبود، در نهایت در پایان وقت استراحت فنی دوم نتیجه ۱۶ بر ۹ به سود کشورمان شد. آرژانتینی ها برای کم کردن اختلاف تلاش زیادی کردند، اما در نهایت شاگردان کولاکوویچ ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را در ست اول شکست دادند.

در ست دوم شاگردان کولاکوویچ کار را بهتر آغاز کردند، اما آرژانتینی ها خیلی زود اختلاف را جبران کردند تا در پایان وقت استراحت اول، نتیجه ۸ بر ۷ به سود آرژانتین شود. رقابت دو تیم همچنان نزدیک و پایاپای بود و امتیازات به یکدیگر دیگر نزدیک بود تا در پایان وقت استراحت دوم، نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود تیم ملی والیبال ایران شود. در امتیازات پایانی آرژانتین توانست عملکرد بهتری داشته باشد ۲۵ بر ۲۰ پیروز ست دوم شود تا بازی ۱ بر ۱ مساوی شود و راهی ست سوم این دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال شدند.

در ست سوم هم دو تیم قدرتمند کار خود را آغاز کردند و امتیازات برابر پیش می رفت تا در وقت استراحت اول نتیجه ۸ بر ۷ به سود آرژانتین شود. در ادامه آرژانتین اخلاف را به ۳ امتیاز هم رساند، اما با تلاش ملی پوشان کشورمان در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران شد. در ادامه هم بازیکنان مان عملکرد خوب خود را ادامه دادند تا در ست سوم ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند.

در ست چهارم هم امتیازات بسیار نزدیک بود و باز هم در وقت استراحت اول ۸ بر ۷ آرژانتین پیروز شد. در ادامه آرژانتین تیم برتر میدان بود و اختلاف را به ۴ امتیاز رساند تا نتیجه در پایان وقت استراحت اول ۱۶ بر ۱۲ به سود این کشور شود. ملی پوشان کشورمان دست بردار نبودند و با عملکرد بسیار خوبی خود اختلاف را کم کردند تا بازی در دقایق پایانی به یک رالی تبدیل شود. در نهایت تیم ملی والیبال ایران موفق شد ۳۴ بر ۳۲ حریف خود را شکست دهد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز پنجمین دیدار لیگ ملت های والیبال شود.

امیر غفور با کسب ۲۶ امتیاز عملکرد فوق العاده ای داشت و امتیاز آور ترین بازیکن این دیدار بود. پس از او محمد موسوی با ۱۶ امتیاز، دومین بازیکن امتیاز آور کشورمان بود.

کشورمان پیش از این موفق شده بود ایتالیا، چین و آلمان را شکست دهد و مقابل برزیل شکست خورده بود. شاگردان کولاکوویچ تا پایان هفته پنجم ۴ برد و یک شکست کسب کرده اند. کشورمان فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل