نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا

avc 1

در روز دوم هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف استرالیا رفت و توانست این کشور را در اردبیل شکست دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در روز دوم هفته چهارم لیگ ملت های والیبال

در ست اول تیم ملی والیبال ایران بازی را مقتدرانه آغاز کرد و ۵ بر ۱ پیش افتاد، اما در ادامه استرالیا اختلاف را کم کرد در پایان وقت استراحت اول بازی ۸ بر ۷ به سود ایران شد. در ادامه روند به همین گونه ادامه داشت تا در پایان ست دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران شود. در ادامه ملی پوشان کشورمان اختلاف را کم کردند تا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست پیروز شوند.

در ست دوم بازیکنان کشورمان بازی را مقدرانه آغاز کردند و اختلاف خوبی ایجاد کردند تا در پایان وقت استراحت اول، نتیجه ۸ بر ۳ به سود کشورمان شود. بازیکنان کشورمان باز هم اختلاف را بیشتر کردند تا نتیجه در وقت استراحت دوم، ۱۶ بر ۱۱ سود ایران شود. در ادامه روند همین گونه ادامه یافت تا در ست دوم لیگ ملت های والیبال، با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ استرالیا را شکست دهیم.

در ست سوم این در دیدار که در رقابت های لیگ ملت های والیبال برگزار می‌شود، بازیکنان کشورمان مقتدرانه این ست را آغاز کردند و همین گونه ادامه دادند تا در وقت استراحت دوم، نتیجه ۱۶ بر ۸ شود. در ادامه بازی مقتدرانه بازیکنان ما و توانستند ۲۵ بر ۱۴ پیروز شوند. در مجموع کشورمان ۳ بر ۰ استرالیا را شکست داد و به صدرنشینی در لیگ ملت های والیبال ادامه داد.

امیر غفور با کسب ۱۶ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن کشورمان بود. وی در اکثر دیدار ها موفق شد بیشترین امتیاز را برای کشورمان کسب کند و یکی از عناصر اصلی صدرنشینی است.

ایگو کولاکوویچ، سرمربی کشورمان پس از این دیدار گفت:

خوشحالم که توانستیم ۲ هفته از حریفان مان میزبانی کنیم. به عنوان مربی به برخی از صحبت ها اهمیت نخواهم داد و باید کار خودم را انجام دهم. تغییرات در ترکیب تیم دلایل زیادی دارد، مثل مصدومیت و خستگی. معنوی نژاد در بازی های زیادی فرصت داشت به ما کمک کند، اما برابر آرژانتین مصدوم شد و حالا به ترکیب اضافه شده است. او برای هماهنگی نیاز به اعتماد به نفس دارد. او در مجموع امروز خوب بازی کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل