نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸: ناپولی لیورپول؛ حذف یکی از غول‌ها

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸: ناپولی لیورپول؛ حذف یکی از غول‌ها

شب سه‌شنبه ۲۰ آذر در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا از گروه C این رقابت‌ها و در هفته ششم، دیدار ناپولی و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار خواهد شد. پیش بینی می‌شود نبرد یورگن کلوپ که تیمش به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارد با کارلو آنچلوتی مربی ناپولی که تیمش با یک تساوی هم صعود می‌کند جذاب‌ترین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان باشد.
در جدول گروه C این بازی‌ها بعد از برگزاری پنج دیدار ناپولی با ۹ امتیاز صدرنشین است، پاری‌سن ژرمن با ۸ امتیاز دوم و لیورپول با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. با توجه به دیدار احتمالاً آسان پاری‌سن‌ژرمن برابر ستاره‌سرخ بلگراد و صعود این تیم، تمام نگاه‌ها به این دیدار خواهد بود تا مشخص شود کدام‌یک از غول های این فصل اروپا حذف می‌شود!شاگردان یورگن کلوپ در تیم لیورپول با توجه به پیروزی در برابر بورنموث در لیگ و شکست منچسترسیتی برابر چلسی، به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رسیده‌اند و همین عامل، انگیزه و توان ‌آن‌ها را چند برابر کرده است. قرمزها در دو دیدار قبلی خود بورنموث را در خانه‌اش چهار بر صفر و برنلی را هم در خانه‌اش سه بر یک مغلوب کرده‌اند. دیدار آخر آن‌ها در لیگ قهرمانان هم در پاریس با نتیجه دو بر یک به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسیده است.
اما برای شاگردان کارلو آنچلوتی مربی ناپولی کسب نتیجه و صعود از این گروه شاید مهم‌ترین هدف فصل باشد. با توجه به اختلاف ۸ امتیازی این تیم با یوونتوس، قهرمانی در لیگ داخلی برای آن‌ها هدفی سخت و دور از دسترس خواهد بود. همین عامل باعث می‌شود که لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ و صعود به مراحل پایانی آن بیشتر موردتوجه این تیم باشد.
آبی‌ها ۱۲ دیدار است که باختی نداشته‌اند و در بازی رفت هم در ورزشگاه سن پائولو موفق شدند با تک‌گل اینسینیه لیورپول را شکست دهند. در دو دیدار اخیر هم این تیم توانست ابتدا آتالانتا را در خانه‌اش با نتیجه دو بر یک شکست دهد سپس همین هفته فروزینونه را در ناپل با ۴ گل مغلوب کرد. آخرین دیدار آن‌ها در این گروه هم برابر ستاره‌سرخ بلگراد بود که سه بر یک مهمانشان را شکست دادند.

ناپولی – لیورپول، نبرد ستاره‌ها

در تیم قرمزپوش بندر لیورپول محمد صلاح، جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو هرکدام با دو گل زده و اندرو رابرتسون با ۲ پاس گل، جزو ستاره‌های این تیم تا اینجای رقابت‌ها بوده‌اند. باید دید این ستارگان می‌توانند به باقی ماندن تیم کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸ کمک کنند یا نه؟
در تیم ایتالیایی نیز لورنزو اینسینیه و دریس مرتنز هرکدام با ۳ گل زده و خوزه کایخون با ۲ پاس گل ازجمله امید‌های کارلو آنچلوتی مربی خوش‌فکر این تیم هستند.
به گزارش وب‌سایت رسمی یوفا در صورت پیروزی پاری سن ژرمن فرانسه برابر ستاره‌سرخ بلگراد، لیورپول برای صعود از این گروه باید با نتیجه یک بر صفر یا در غیر این صورت با اختلاف دو گل، پیروز شود. در ضمن جو گومز مدافع لیورپول هم به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

پیش‌بینی مسابقه ناپولی – لیورپول در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل