نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن مونیخ – بنفیکا

بایرن مونیخ

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا گروه E از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۶ آذر‌ماه تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میزبان تیم فوتبال بنفیکا پرتغال خواهد بود. تیم فوتبال بایرن مونیخ با یک تساوی و ۳ برد، با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. بنفیکای پرتغال با قبول دو شکست، یک تساوی و کسب یک برد با کسب ۴ امتیاز رده سوم این گروه را به خود اختصاص داده است. دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال بایرن مونیخ در آخرین دیدار خود در این گروه با نتیجه دو بر صفر آ.ا.ک آتن را در خانه مغلوب کرد و تیم بنفیکا در خانه، مقابل تیم آژاکس هلند به تساوی یک بر یک رضایت داد. تیم بایرن مونیخ با ۱۰ امتیاز صعودش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تقریباً قطعی است. آن‌ها با کسب یک برد دیگر می‌توانند به‌عنوان تیم اول گروه E به مرحله بعد صعود کند. در سوی دیگر تیم بنفیکا با چهار امتیاز، برای امیدوار ماندن به بازی بعدی خود مقابل آژاکس در این دیدار محکوم به کسب سه امتیاز بازی است. تیم فوتبال بنفیکا در صورت شکست مقابل تیم قدرتمند بایرن مونیخ عملاً شانسی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

بایرن مونیخ ؛ صعود باواریایی‌ها قبل از موعد

تیم فوتبال بایرن مونیخ که در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شرایط کاملا متفاوتی با رقابت‌های بوندسلیگای آلمان دارد با کسب ۱۰ امتیاز، دو هفته مانده به اتمام مسابقات صعودش را به مرحله بعدی تقریباً قطعی کرده است. بایرنی‌ها که در دو بازی خانگی خود در این مرحله یک برد و یک تساوی به دست آورده‌اند در آخرین بازی خانگی خود مقابل بنفیکا تلاش خواهند کرد که با کسب دومین برد خانگی خود به‌عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند. بایرن مونیخ در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با ۷ گل زده در مقابل یک گل خورده صاحب یکی از مستحکم‌ترین خطوط دفاعی این دوره از این رقابت‌ها است. نیکو کواچ به‌عنوان سرمربی این تیم که جایگاه خود را به دلیل نتایج ضعیف در بوندسلیگا متزلزل می‌بیند در این مسابقه تلاش خواهد کرد با یک برد خانگی روند رو‌به ‌رشد خود را در این رقابت‌ها ادامه دهد. رابرت لواندوفسکی، ژاوی مارتینز نقش کلیدی در برد بایرن مونیخ می‌توانند ایفا کنند.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

بنفیکا ؛ چشم عقاب‌ها به آلیانز آرنا

تیم فوتبال بنفیکا پرتغال در بازی‌های خارج از خانه در این رقابت‌ها یک پیروزی و یک شکست به‌دست آورده است. این تیم برای صعود به مرحله بعد باید بایرن مونیخ را شکست دهد و در بازی آخر امید به برد بایرن مونیخ مقابل آژاکس داشته باشد تا با کسب یک پیروزی خانگی مقابل آ.ا.ک آتن به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. بنفیکا که در این رقابت‌ها به‌مانند لیگ برتر پرتغال در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری دارد، می‌تواند با استفاده از موقعیت‌هایی که در مقابل خط دفاع نه‌چندان مستحکم بایرن مونیخ به‌دست می‌آورد دست به کار بزرگی بزند. ریو ویتاریا به‌عنوان سرمربی تیم بنفیکا تلاش خواهد کرد با اتکا به بازیکنانی چون هریس سفروویچ و ادواردو سیلوا انتقام بازی دور رفت را از بایرن بگیرد.

دنیله اورساتو ایتالیایی این دیدار حساس و مهیج را در ورزشگاه آلیانس آرنا قضاوت خواهد کرد خواهد کرد.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل