نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اسامی داوران دیدارهای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

7 4

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه آغاز خواهد شد که سه تیم ایرانی در این دیدار ها به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

داور اردنی، دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر را در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا قضاوت خواهد کرد

تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر روز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. داور این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد، ادهم مخادمه اردنی به عنوان داور دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. این داور اردنی پیش از این عملکرد ضعیفی در برخی بازی ها داشته است.

استقلال در بازی رفت مقابل الدحیل با نتیجه پر گل ۳ بر ۰ در قطر شکست خورد. حالا آبی پوشان ایران به دنبال جبران شکست در بازی رفتند هستند و همچین شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند.

داور معروف استرالیایی، دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان را قضاوت خواهد کرد

تیم های فوتبال پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت) از ساعت ۱۷:۳۰ در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف یکدیگر خواهد رفت. داور این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد. کریستوفر جیمز بث استرالیایی این دیدار را قضاوت خواهد کرد. این داور استرالیایی سابقه قضاوت دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا را دارد.

بازی رفت دو تیم در تهران با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. سرخپوشان ایران برای داشتن شانس صعود به مرحله بعد باید در این دیدار پیروز شوند.

داور سریلانکایی، دیدار ذوب آهن و الزورا عراق را قضاوت خواهد کرد

تیم ذوب آهن ایران روز سه شنبه (۱۷ اردیبهشت) از ساعت ۱۹:۳۰ در عراق به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا داور این دیدار را مشخص کرد. دیلان پریرا، داور سریلانکایی این بازی را قضاوت خواهد کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافت. ذوب آهن می تواند با یک تساوی در این دیدار صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل