صفحه اصلی / عمومی / لیگ فوتبال قهرمانان اروپا : پیش بازی پاری ‌‌سن‌ ژرمن-لیورپول

لیگ فوتبال قهرمانان اروپا : پیش بازی پاری ‌‌سن‌ ژرمن-لیورپول

ad banner

لیگ فوتبال قهرمانان اروپا : پیش بازی پاری ‌‌سن‌ ژرمن-لیورپول؛ پاریسی‌ها در اندیشه انتقام‌ از لیورپول

در چارچوب دور پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ فوتبال قهرمانان اروپا ، از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه، ۷ آذر تیم‌های پاری سن ژرمن و لیورپول با قضاوت سیمون مارسینیاک در ورزشگاه پارک د پرنس به مصاف هم خواهند رفت.

پاری سن ژرمن: حالا وقت قدرت‌نمایی در اروپا است

پاریسی‌ها در حالی به مصاف لیورپول می‌روند که می‌دانند در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانان اروپا بازی بسیار حساس و سرنوشت‌سازی برابر این تیم پیش رو دارند؛ اگر پاری سن ژرمن مقابل لیورپول شکست بخورد و ناپولی نیز از سد ستاره سرخ بلگراد بگذرد، کار شاگردان توماس توخل در لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود به اتمام خواهد رسید و حذف آن‌ها قطعی خواهد شد.

پاری سن ژرمن که طی سال‌های اخیر هزینه زیادی برای جذب ستاره‌های نامدار دنیای فوتبال کرده انتظار دارد علاوه بر رقابت‌های داخلی، در اروپا نیز موفقیت کسب کند و می‌توان گفت نمایش این تیم مقابل لیورپول، می‌تواند سرنوشت کل فصلش را تحت تاثیر دهد. عملکرد قهرمان فرانسه در گروه C لیگ قهرمانان اروپا به این صورت بوده که آن‌ها یک برد، دو تساوی و یک شکست در کارنامه فصل جاری‌شان ثبت کرده‌اند. البته برخلاف اروپا، پاری سن ژرمن عملکرد بی‌نقصی در لیگ یک فرانسه داشته و با ثبت رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی، صدرنشین بلامنازع لوشامپیونه محسوب می‌شود.

به گزارش وبسایت WhoScored، انتظار می‌رود پاری سن ژرمن با سیستم ۳-۴-۳ بازی کند. خبر خوب برای هواداران این تیم فرانسوی این است که با تایید توماس توخل، مصدومیت نیمار و ام باپه کاملا برطرف شده و آن‌ها در ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن مقابل لیورپول حضور خواهند داشت.

لیگ فوتبال قهرمانان اروپا

لیورپول: فقط زور تیم کلوپ به پاری سن ژرمن رسیده‌ است

قرمزها پس از کسب پیروزی ۳ بر ۰ مقابل واتفورد، میهمان پاری سن ژرمن خواهند بود. آن‌ها با شش امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی در صدر گروه C لیگ فوتبال قهرمانان اروپا قرار دارند اما هنوز سرنوشت صعود یا حذف هیچ‌یک از تیم‌های این گروه مشخص نیست.

لیورپول در بازی قبلی‌اش در لیگ قهرمانان به طرز ناباورانه‌ای مقابل ستاره‌ سرخ بلگراد غافلگیر شد تا کارش برای صعود سخت تر شود. در صورتی که لیورپول مقابل پاری سن ژرمن برنده از زمین خارج شود و ستاره سرخ نیز نتواند ناپولی را شکست دهد، صعود شاگردان یورگن کلوپ به دور حذفی قطعی خواهد شد.

فراموش نکنیم لیورپول تنها تیمی در فصل جاری بوده که توانسته شکست را به پاری سن ژرمن تحمیل کند و همین موضوع، پیش‌بینی بازی پیش‌روی دو تیم را بسیار سخت کرده چرا که هر دو نیاز به کسب امتیاز دارند. لیورپول و پاری سن ژرمن فوتبالی هجومی ارائه می‌دهند پس شاید پیش‌بینی یک دیدار پرگل همچون بازی رفت که پنج گل در بر داشت، دور از انتظار نباشد.

یورگن کلوپ تایید کرد سادیو مانه مشکلی برای همراهی لیورپول نخواهد داشت و وضعیت جو گومز نیز کاملا مطلوب است تا مشخص شود هر دو تیم تقریبا از تمامی مهره‌های کلیدی‌شان بهره خواهند برد؛ چنین چیزی بدون شک بر جذابیت بازی نیز خواهد افزود.

لیگ فوتبال قهرمانان اروپا

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *