نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اسلاویا پراگ-سویا؛ صرب‌ها در لیگ اروپا موفق خواهند شد؟

slavia prague sevilla

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های اسلاویا پراگ و سویا از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ماه مصادف با ۱۴ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم ادن آرنا با قضاوت الکسی کالباکوف مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. نماینده جمهوری چک در دیدار رفت در زمین سویا یک تساوی با گل کسب کرده و شانس بیشتری برای صعود دارد که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید به این نکته توجه نمود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اسلاویا پراگ؛ عملکرد قابل قبول اسلاوها در لیگ اروپا

باشگاه اسلاویا پراگ در فصل جاری لیگ دسته اول کشور چک عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۴ مسابقه خود ۲۰ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست کسب کرده و با ۶۱ امتیاز صدرنشین سطح اول فوتبال جمهوری چک است.

این تیم ابتدا در بازی‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف رفت که با شکست مقابل این تیم راهی سطح دوم فوتبال اروپا شد. آن‌ها در لیگ اروپا در گروه C رقابت‌ها با تیم‌های زنیت سن پترزبورگ، بوردو و کپنهاگن در یک گروه قرار گرفتند که پس از انجام ۶ بازی با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شدند.

به گزارش وبسایت هواسکورد، در مرحله حذفی اسلاویا پراگ به مصاف خنک بلژیگ رفت که در مجموع دو مسابقه با نتیجه ۴ به ۱ پیروز شد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سویا قرار گرفت. بازی رفت دو تیم در اسپانیا نیز با تساوی ۲ به ۲ به اتمام رسید تا نماینده کشور چک نشان دهد نمی‌خواهد به آسانی از دور رقابت‌ها کنار رود.

ولادیمیر کوفال تنها غایب اسلاویا پراگ پیش از دیدار مقابل سویا است. در ۳ دیدار اخیر اسلاویا پراگ مقابل سویا، هر مسابقه بیش از ۲.۵ گل داشته که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید انتظار دیداری پر گل را مانند بازی رفت دو تیم داشت. اسلاویا پراگ خط حمله‌ای قدرتمند دارد. در واقع آن‌ها در ۲۴ دیدار خود در لیگ کشور چک ۶۱ گل به ثمر رسانده و انتظار می‌رود میزبان در این دیدار نیز گلزنی کند. اسلاویا پراگ همچنین از ماه آگوست در تمامی رقابت‌ها در خانه شکست نخورده است.

سویا؛ پابلو ماچین به دنبال جبران نتیجه دور رفت

باشگاه سویا در فصل جاری مسابقات لالیگا عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۷ مسابقه خود ۱۱ پیروزی، ۷ تساوی و ۹ شکست داشته و با ۴۰ امتیاز جایگاه ششم سطح اول فوتبال اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وبسایت گل، سویا در مرحله گروهی لیگ اروپا با تیم‌های کراسوندار، استاندارد لیژ و آخیسار اسپور هم‌گروه بود که به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد. در مرحله حذفی نیز این تیم مقابل لاتزیو به برتری رسید و به دیدار مقابل اسلاوی پراگ رسید.

نولیتو و سرجیو اسکودرو دو مصدوم سویا برای این دیدار هستند. توماس واتسلیک در دیدار قبلی تیمش مصدوم شد و اگر به این دیدار نرسد، خوان سوریانو درون دروازه سویا خواهد ایستاد.

سویا در ۶ دیدار اخیر خود در لالیگا ۴ شکست داشته که نشان می‌دهد فرم این تیم خوب نیست هرچند نمی‌توان قدرت این تیم را به خصوص در لیگ اروپا دست کم گرفت. البته باید توجه کرد که اسلاویا پراگ نیز در ۲۰ دیدار اخیر خود فقط ۲ شکست داشته که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید توجه کرد میزبان خیلی سخت شکست می‌خورد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل