نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیونل مسی: قهرمانی کوپا آمریکا برای برزیل از قبل آماده شده است

leomessi

جنجال در خصوص نحوه قضاوت داوران در مسابقات کوپا آمریکا اینبار با اخراج لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین بالا گرفت و فوق ستاره بارسلونا در صحبت با خبرنگاران اعتراض شدید خود را نسبت به نحوه برگزاری کوپا آمریکا اعلام کرد.

لیونل مسی غایب آشکار مراسم اهدای مدال بازی رده بندی تیمهای ملی آرژانتین و شیلی بود. مسی که در نیمه نخست دیدار برابر شیلی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد سیستم مدیریتی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را فاسد خواند و از دریافت مدال سومی بازیها سرباز زد. ستاره بارسا در نیمه نخست با پاسی زیبا زمینه ساز گل اول تیمش بود و چند دقیقه بعد از گل آگوئرو، دیبالا گل دوم را به ثمر رساند تا بازی برای آرژانتین با خیالی آسوده سپری شود. اما جنجال اصلی در اواخر نیمه اول شروع شد. گری مدل و مسی برای تصاحب توپی نزدیک محوطه جریمه شیلی درگیر بودند که مدل اجازه دخالت به مسی را نداد تا توپ از دروازه شیلی شروع شود. بعد از این صحنه درگیری این دو کاپیتان بالا گرفت و درحالیکه مدل پرخاشگرایانه به سوی مسی حمله ور شده بود ماریو دیاز داور پاراگوئه ای این دیدار در تصمیمی عجیب به هر دو بازیکن کارت قرمز مستقیم نشان داد تا درگیری میان دیگر بازیکنان دو تیم نیز شدت بگیرد. لیونل مسی متعجب از تصمیم داور، زمین بازی را ترک و مستقیم به رختکن آرژانتین رفت. با وجود ده نفره شدن دو تیم، در نیمه دوم آرژانتین بازی را کنترل شده اداره کرد و علی رغم ضربه پنالتی آرتورو ویدال، آلبی سلسته توانست بازی را ۲-۱ به سود خود پایان ببرد تا رده سومی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از آن خود کند. بعد از پایان بازی زمانی که بازیکنان آرژانتینی برای مراسم اهدای مدال بار دیگر به زمین ورزشگاه کورینتیانس آرنا قدم گذاشتند لیو مسی در جمع بازیکنان حضور نداشت. بعد از اتمام مراسم خبرنگاران در خصوص مسائل مختلفی از مسی سوالاتی را مطرح کردند که وی با عصبانیت پاسخگوی سوالات آنان بود.

صحبت های لیونل مسی بعد از بازی مقابل شیلی

مسی بعد از دریافت کارت قرمز برابر شیلی

شکی ندارم که همه چیز برای قهرمانی برزیل در این جام از قبل آماده شده است. تنها امیدوار هستم که داور بازی و سیستم کمک داور ویدئویی دخالت بیجا در بازی فینال نداشته باشند تا پرو بتواند عادلانه با برزیل رقابت کند. اگرچه هضم این داستان برایم مشکل است. در مورد شرکت نکردنم در مراسم اهدای مدالها باید بگویم که نمی خواستم جزئی از این فساد باشم. با این حجم از بی احترامی و رنجی که در طول مسابقات متحمل شدیم، نباید جزئی از این داستان باشیم. میتوانستیم مقامی بهتر از این داشته باشیم اما به ما اجازه حضور در فینال را ندادند! داوران فاسد و دیگر مقامات اجازه لذت بردن مردم از فوتبال را از آنها گرفتند. من آدم صادقی هستم و همیشه حقیقت را می گویم. این چیزیست که مرا آرام نگه می دارد. برایم مهم نیست اگر چیزی که می گویم پیامد هایی در آینده داشته باشد. فکر می کنم چیزی که در بازی برابر شیلی اتفاق افتاد (اخراج از بازی) بخاطر حرفهایی هست که چند روز پیش علیه برزیل زدم. احتمالا چیزی که آن روز گفتم گریبانم را امروز در زمین بازی گرفت اما حرکاتی که رخ داد نهایتا کارت زرد می توانست داشته باشد.

مسی پیش از این به شدت از وضعیت زمین چمن بازیهای کوپا آمریکا انتقاد کرده بود و بعد از پیروزی برابر ونزوئلا در مرحله یک چهارم نهایی که با عملکرد ضعیفش همراه شده بود این مسئله را یک شرمساری بزرگ خوانده بود. اما بعد از باخت در نیمه نهایی برابر برزیل میزبان بود که انتقادات مسی به اوج خود رسید. وی تصمیمات داور بازی را مزخرف خواند و اعتقاد داشت دو پنالتی به سود کشورش اعلام نشده تا میزبان بتواند به راحتی به فینال صعود کند.

آنها (برزیل) هرگز بهتر از ما نبودند. تنها یک گل زودهنگام به ثمر رساندند و سپس شروع به عقب نشینی کردند. گل دومشان از موقعیتی بدست آمد که قبل از آن پنالتی واضح روی آگوئرو گرفته نشد. داوران کارت های مزخرف زیادی به بازیکنان نشان می دهند اما حاضر نشدند حتی با ویدئوچک صحنه را بازبینی کنند. این در تمام طول بازی مشهود بود و مشخص بود که می خواهند برزیل تیم محبوبشان بازی را با پیروزی تمام کند. این تصمیمات مزخرف حواس ما را از بازی کاملا پرت کرده بود. با این حال در مورد تیم ملی باید بگویم که ما کوپا آمریکا را با برد و سری بالا ترک می کنیم.  احساسی که داریم این است که فوتبال در مورد ما عادلانه برخورد نکرد. با توجه به نحوه بازی و اینکه بهتر از برزیل بودیم، بنظرم ما لیاقت حضور در فینال را داشتیم. با این وجود باید سرمان را بالا بگیریم و خوشبین باشیم زیرا پایه قوی و آینده خوبی در انتظار تیم ملی است و فقط باید به این تیم زمان بدهیم.

لازم به ذکر است این اولین اخراج لیونل مسی در زمین بازی بعد از حدود ۱۴ سال می باشد. آخرین بار مسی در سال ۲۰۰۵ در همین تیم ملی آرژانتین و در جریان اولین بازی خود برای آلبی سلسته بود که تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین از زمین بازی اخراج شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل