نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیونل مسی پس از حذف آرژانتین : داور تمامی صحنه ها را به سود برزیل سوت می زد

messi12132

لیونل مسی بعد از شکست ۲-۰ آرژانتین از برزیل در نیمه‌نهایی کوپا آمریکا ، با انتقاد بسیار تند از داور بازی، او را به جانبداری از برزیلی‌ها متهم کرد.

در همین راستا این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران چنین گفت:

آنها از ما بهتر نبودند. برزیلی‌ها خیلی زود به گل رسیدند و گل دوم‌شان هم بعد از آن زده شد که پنالتی‌ای که روی آگوئرو مرتکب شده بودند را به نفع ما نگرفتند. داور مسابقه تا قبل از آن خیلی مزخرف داوری کرده بود و تا جایی که توانسته بود به همه کارت زرد داده بود ولی در آن صحنه حتی به خودشان زحمت بررسی VAR را ندادند. واقعا خیلی جالب است. این شکل داوری کردن در طول مسابقه بارها و بارها تکرار شد. به محض اینکه برخوردی اتفاق می‌افتاد به سود برزیل سوت زده می‌شد و این داوری مزخرف باعث شد حواس ما از بازی پرت شود.

یک شکست دیگر برای آرژانتین و لیونل مسی برابر برزیل


ستاره فوتبال آرژانتین در ادامه گفت:

ما هیچ بهانه‌ای برای شکست نداریم ولی باید این بازی بررسی و تحلیل شود. امیدوارم کانمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در این باره کاری انجام بدهد. به نظر من، ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. تلاش زیادی به خرج دادیم و برزیلی‌ها نسبت به ما برتری نداشتند.

شایان ذکر است در یکی از حساس ترین بازی های برگزار شده در کوپا آمریکا ، تیم ملی برزیل موفق شد با درخشش گابریل ژسوس با ۲ گل برابر آرژانتین به برتری برسد و یک قدم دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک تر شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل