نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لوشامپیونه فرانسه ؛ نبرد قعرنشینان در حضور سامان قدوس

لوشامپیونه فرانسه

لوشامپیونه فرانسه ؛ نبرد قعرنشینان در حضور سامان قدوس

دو تیم گینگامپ و آمیان در روز شنبه ۱۷ آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ از سری رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. گینگامپ و آمیان به ترتیب در رده‌ی بیستم و نوزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کنند. باید دید در این دیدار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

گینگامپ: فرار از ته جدول در خانه

گینگامپ با ۱۰ شکست، ۵ تساوی و تنها ۱ پیروزی، آخرین تیم از جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است. شاگردان ژوزلین گورنچ در پنج دیدار اخیر خود ۴ شکست و یک تساوی را تجربه کرده‌اند و تشنه پیروزی هستند. گینگامپ در آخرین بازی خود با نتیجه ۲-۱ مغلوب دیون ۱۰ نفره شد. بهترین بازیکن آن‌ها در این فصل نیکولاس بنزت است که آمار ۳ گل و ۱ پاس گل را ثبت کرده است. گینگامپ فصل گذشته، لیگ را در جایگاه دوازدهم به پایان رساند و در فصل جاری فاصله‌ی زیادی با نمایش‌های قبل خود داشته است. شروع پیروزی‌های گینگامپ در مقابل یاران سامان قدوس کلید خواهد خورد؟

آمینس: سامان قدوس و یاران، در جست و جوی پیروزی

آمینس با ۱۳ امتیاز در رده نوزدهم جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه قرار دارد. سامان قدوس و یارانش در ۵ بازی گذشته خود، ۴ شکست و یک پیروزی را به دست آورده‌اند. سامان قدوس در بازی گذشته آمینس که منجر به باخت ۲-۰ آن‌ها مقابل شاگردان تیری آنری در موناکو شد، کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۱ به بازی آمد. حالا پیش‌بینی ها حاکی از این است که او در دیدار مقابل گینگامپ، به صورت ثابت بازی خواهد کرد. سامان قدوس در ۱۴ بازی خود برای آمینس، ۳ گل و ۳ پاس گل را روبروی نام خود ثبت کرده است. آمینس در فصل گذشته، در پایان جایگاهی بهتر از دوازدهمی برای خود نیافت. با این حال آن‌ها نیز مانند حریف خود در فصل جاری افت کرده‌اند و به دنبال صعود به رده‌های بالای جدول هستند. باید دید سامان قدوس با درخشش خود، آمینس را به جلو خواهد برد یا خیر.

پیش‌بینی مسابقه گینگامپ – آمیان در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل