صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی لس آنجلس کلیپرز- گلدن استیت وریرز

پیش بازی لس آنجلس کلیپرز- گلدن استیت وریرز

ad banner

پیش بازی لس آنجلس کلیپرز- گلدن استیت وریرز

تیم های اول و هفتم کنفرانس غرب، در استاپلس سنتر با یک دیگر دیدار خواهند کرد. کلیپرز به چیزی جز یک برد خانگی فکر نمی کند و در مقابل جنگجویانی قرار دارند که در سال های گذشته، تسلط کم نظیری به بسکتبال آمریکا داشته اند.

لس آنجلس کلیپرز: حالا یا هیچ وقت
لس آنجلس کلیپرز، در ۴ بازی گذشته خود، ۳ پیروزی به دست آورده است. شاگردان داک ریورز با فروش ستارگانی چون ده آندره جردن و بلیک گریفین، همچنان تیم خوبی هستند. بازی جذاب این تیم با میلواکی باکس که سرانجام با پیروزی لس آنجلسی ها همراه بود، به همه یادآور شد که آن ها چه قدرتی دارند. توبیاس هریس، ستاره ای است که در تمام بازی می توان روی او حساب کرد. یک بازیکن کامل که وجودش در لس آنجلس کلیپرز، شانس بزرگی به این تیم خواهد داد. حاصل ۴ بازی گذشته کلیپرز با وریرز، ۳ شکست و تنها ۱ پیروزی بوده است. انگیزه تغییر این آمار، هدف لس آنجلس کلیپرز در بازی فردا خواهد بود.

لس آنجلس کلیپرز

 

گلدن استیت وریرز: سرسخت مانند جنگجویان
گلدن استیت وریرز در بازی گذشته خود مقابل بروکلین نتس، با وجود غیبت استفن کری و درایموند گرین به پیروزی رسید. موضوعی که نشان می دهد این تیم حتی با وجود غیبت دو فوق ستاره خود نیز قدرتمند است. جنگجویان بر صدر جدول کنفرانس غرب تکیه زده اند و این فصل نیز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی هستند. کوین دورانت، مقابل بروکلین نتس یک بار دیگر ارزش های خود را ثابت کرد و نشان داد یک ستاره کم نظیر در بسکتبال امروز است. میانگین ۲۶.۹ امتیاز، از آمادگی بالای کی دی خبر می دهد. جدالی سخت در خارج از خانه در انتظار آن هاست. دوازدهمین پیروزی برای جنگجویان ثبت خواهد شد؟ جواب آن در بامداد سه شنبه مشخص می شود.

لس آنجلس کلیپرز

مشخصات بازی
ورزشگاه: استاپلس سنتر (ورزشگاه خانگی لس آنجلس کلیپرز)
تاریخ: سه شنبه ۲۲ آبان- ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۷:۰۰ بامداد

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *