نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دربی شهر مادرید بین رایو وایکانو و اتلتیکو در لالیگا اسپانیا

لالیگا اسپانیا

روز شنبه ۲۷ بهمن در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا تیم رایو وایکانو میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. به گزارش وب‌سیات رسمی لیگ اسپانیا این مسابقه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه استادیو دِ وایه‌کاس شهر مادرید و با قضاوت گیل مانزانو برگزار خواهد شد. این مسابقه بعد از بازی رئال و اتلتیکو، دربی دوم مادرید محسوب می‌شود. با توجه به حساسیت زیاد دربی‌ها علاقه‌مندان به پیش بینی فوتبال لالیگا باید این نکته را موردتوجه قرار دهند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول لالیگا اسپانیا تیم اتلتیکو مادرید بعد از برگزاری ۲۳ مسابقه و کسب ۴۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. راه‌راه پوشان در صورت بردن میزبانشان می‌توانند جای رئال مادرید را در رده دوم بگیرند یا حداقل فاصله یک امتیازی با این تیم را حفظ کنند. تیم رایو وایکانو نیز با انجام ۲۳ بازی و به دست آوردن ۲۳ امتیاز در جدول هجدهم است و با این جایگاه در انتهای فصل به سگوندا دیویژن سقوط خواهد کرد. آن‌ها در صورت شکست دادن مهمانشان در دربی شهر مادرید امکان صعود تا رتبه شانزدهم جدول را دارند. انگیزه اتلتیکو برای نزدیک شدن به صدر جدول و انگیزه رایو وایکانو برای فرار از سقوط باید مدنظر افرادی که پیش بینی فوتبال لالیگا را انجام می‌دهند قرار بگیرد.

یان اوبلاک بهترین دروازه‌بان لالیگا اسپانیا

اتلتیکو به روند خوبش در لالیگا اسپانیا باز می‌گردد؟

شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو بعد از ۱۸ بازی شکست‌ناپذیر بودن در لالیگا، در دو هفته اخیر دو باخت را متحمل شدند تا به‌نوعی این تیم در بحران قرار بگیرد. باخت یک صفر در خانه رئال بتیس (این دیدار) و شکست سه بر یک از رئال در مهم‌ترین دربی شهر مادرید (این مسابقه) شرح دو باخت اخیر این تیم بوده است.

شاگردان میچل مربی رایو نیز بعد از پنج هفته‌ی بدون باخت که چهار هفته آن با برد همراه بود، دو مسابقه آخر خود را واگذار گردند. شکست خانگی دو بر یک از لگانس و باخت با همین نتیجه در خانه اسپانیول نتیجه عملکرد آن‌ها بوده است.

در بین بازیکنان تیم اتلتیکو مادرید همچنان آنتوان گریزمان تک‌ستاره است. او با ۱۱ گل و ۶ پاس گل بهترین مهره تیم سیمئونه محسوب می‌شود. توماس پارتی هم با ۲ گل و ۳ پاس گل به نسبت دیگر بازیکنان این تیم عملکرد موفق‌تری داشته است و البته یان اوبلاک دروازه‌بان آن‌ها نیز با ۱۷ گل خورده بهترین دروازه‌بان لالیگا اسپانیا است.

در تیم رایو وایکانو نیز رائول دِ توماس با ۹ گل موثرترین بازیکن تیمش بوده است. اسکار تریخو با ۱ گل و ۴ پاس گل، آدرین ام باربا با ۳ گل و ۲ پاس گل، آلبرتو گارسیا با ۳ گل و لوئیس آدوینکولا با ۱ گل و ۳ پاس گل دیگر مهره‌های موثر این تیم هستند.

رائول دِ توماس بهترین گلزن رایو وایکانو

افرادی که پیش بینی فوتبال لالیگا را مدنظر دارند باید بدانند که توماس پارتی به دلیل اخراج در دیدار مقابل رئال از حضور در این مسابقه محروم است. لوکاس هرناندز هم به دلیل آسیب‌دیدگی در این دیدار غایب خواهد بود. رسیدن رودریگو هرناندز و کوکه هم به این مسابقه مشخص نیست. برای رایو وایکانو هم امیلیانو والازکز به دلیل اخراج در مسابقه قبل و گورکا الوستوندو به دلیل مصدومیت غایب هستند.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل