نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لالیگای اسپانیا : اوئسکا – رئال مادرید

لالیگای اسپانیا

لالیگای اسپانیا : اوئسکا – رئال مادرید؛ جوانان مادرید باز هم می‌درخشند؟

روز یکشنبه ۱۸ آذر در چارچوب هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا دو تیم اوئسکا و رئال مادرید از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه اِل ‌آلکوراز شهر اوئسکا با یکدیگر دیدار خواهند کرد. به گزارش وب‌سایت رسمی لالیگا این مسابقه با قضاوت ماریو مِلِرو لوپز برگزار خواهد شد.

پیش بینی می‌شود سولاری مربی رئال مادرید که در بازی‌های گذشته به جوانان تیمش میدان داده و باعث درخشش آن‌ها شده است در این دیدار هم فرصت بازی را در اختیار آن‌ها بگذارد.

در جدول لالیگای اسپانیا ، رئال بعد از انجام ۱۴ مسابقه صاحب ۲۳ امتیاز است و در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی بر میزبانش امکان بالا آمدن تا جایگاه سوم را نیز دارد.

تیم اوئسکا اما با برگزاری ۱۴ مسابقه فقط ۷ امتیاز دارد و در جدول ۲۰ تیمی لالیگای اسپانیا در رده انتهایی آن قرار دارد. آن‌ها در صورت شکست دادن قهرمان اروپا شاید در جدول یک پله صعود داشته باشند!

روند نتیجه‌گیری سولاری مربی رئال مادرید در دیدارهای گذشته از حیث آمار خوب بوده است ولی در نظر کارشناسان آن‌ها هنوز دیدار مهم و سختی را برگزار نکرده‌اند. این تیم هفته گذشته موفق شد مهمانش تیم والنسیا را با ۲ گل بدرقه کند ولی هفته قبل از آن با ۳ گل از میزبانش ایبار شکست خورد. در بین این بازی‌ها اما رئال توانست در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل رم ایتالیا را در خانه‌اش مغلوب و صعود خود به دور حذفی این رقابت‌ها را قطعی کند. سپیدپوشان در جام حذفی نیز با نتیجه ۶ بر یک تیم ملیا را حذف و به مرحله بعدی صعود کردند.

شاگردان فرانسیسکو رودریگز در تیم اوئسکا اما فقط در هفته اول لالیگای اسپانیا موفق شده‌اند تیم ایبار را شکست دهند و بعد از آن دیدار، در ۱۵ مسابقه لیگ و جام حذفی و بعد از گذشت ۱۱۲ روز، این تیم به هیچ بردی نرسیده است! آن‌ها با ۹ شکست بیشترین شکست و با ۲۹ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی را در اختیار دارند. این تیم سه دیدار گذشته خود را هم باخته است. دو نتیجه چهار بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در دو بازی رفت‌وبرگشت جام حذفی و یک باخت دو بر صفر برابر سلتاویگو در لالیگا.

لوکا مودریچ بعد از کسب توپ طلا در لالیگای اسپانیا می‌درخشد؟

ازجمله ستارگان قوی سپید که می‌توانند در این بازی برای سولاری مربی رئال مادرید تاثیرگذار باشند، می‌توان به لوکا مودریچ اشاره کرد که به‌تازگی موفق شده است توپ طلای جهان را فتح کند. عملکرد او تا اینجای فصل رضایت‌بخش نبوده است باید دید بردن این جایزه دوباره موتور او و تیمش را روشن می‌کند یا نه؟

همچنین کریم بنزما با ۵ گل و دو پاس گل، سرخیو راموس با ۴ گل و گرت بیل با ۳ گل و دو پاس گل، می‌توانند مهره‌های موثر پایتخت‌نشینان باشند.

در تیم اوئسکا اما الکس گایار با ۳ گل، سابیر اتچیتا با ۲ گل و ساموئله لونگو، موی گومز و داوید فریرو با ۲ پاس گل جزو بازیکنانی هستند که امید این تیم را برای این دیدار حفظ خواهند کرد.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل