نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ فیلیپ کوتینیو خبر از ماندن در بایرن مونیخ می‌دهد

668

فیلیپ کوتینیو ، ستاره برزیلی بایرن مونیخ برای ماندن در این تیم ابراز علاقه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فیلیپ کوتینیو پس از درخشش فوق العاده در لیورپول حدود دو سال پیش از این جدا شد و به بارسلونا پیوست. این بازیکن برزیلی اما موفق نشد که انتظارات را در بلوگرانا برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد کوتینیو در تابستان امسال با یک قرارداد قرضی به همراه بند خرید دائمی از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شود. حالا اما کوتینیو به خوبی در ترکیب بایرن جا افتاده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم به حساب می آید. اتفاقی که باعث شده باشگاه بایرن و کوتینیو برای دائمی کردن این قرارداد ابراز تمایل کنند. ستاره برزیلی بایرن مونیخ حالا در مصاحبه ای برای ماندن در بایرن مونیخ ابراز تمایل کرده است. کوتینیو در این باره گفت:

من در بایرن مونیخ احساس راحتی می کنم. برنامه و هدف من ماندن در اینجا است و می خواهم تمرکز خود را روی حضور در این جا بگذارم. خیلی دوست دارم در بایرن به کار خودم ادامه دهم.

کوتینیو در ادامه درباره عملکرد هانسی فلیک در بایرن نیز گفت:

بازیکنان بایرن ارتباط خوبی با تمرینات او برقرار کرده اند. فکر می کنم ادامه شرایط خوب بایرن دلیلی نداشته باشد مگر حضور فلیک. او حس مهم بودن را به همه بازیکنان القا کرده و باعث شادابی تیم شده است. فلیک هنوز هم کار های زیادی در بایرن خواهد داشت.

این در حالیست که پیش از این نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد فیلیپ کوتینیو قصد دارد در صورتیکه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری، از گزینه خرید دائمی او از بارسلونا منصرف شود، به لیگ برتر بازگشته و در یک از تیمهای انگلیسی بازی کند. این در حالی است که از منچستریونایتد، تاتنهام و چلسی به عنوان تیمهای لیگ برتری که خواهان او هستند نام برده شده است.

آینده کوتینیو در باشگاه بارسلونا تیره و تار به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد بارسایی‌ها قصد دارند با فرا رسیدن تابستان او را به صورت دائمی به باشگاه دیگری واگذار کنند. او از ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شده است. کوتینیو در فصل جاری با پیراهن بایرن گاهی عالی و گاهی ضعیف ظاهر شده و به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته مدیران این تیم را راضی کند تا در پایان فصل با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو او را به صورت دائمی از بارسا خریداری کنند.

آیا روزهای سخت فیلیپ کوتینیو به پایان رسیده است؟

آیا روزهای سخت فیلیپ کوتینیو به پایان رسیده است؟ بایرن مونیخ
اما در صورتیکه بایرن نخواهد دست به چنین کاری بزند کوتینیو به انگلیس برخواهد گشت و به یک تیم لیگ برتری خواهد پیوست. موندو اشاره می‌کند که دو باشگاه یونایتد و تاتنهام که تابستان گذشته هم خواهان او بودند آماده جذب این ستاره برزیلی خواهند بود. چلسی دیگر تیم انگلیسی است که به جذب کوتینیو علاقه دارد. این شرایط بد برای کوتینیو ادامه دارد و وبسایت ترانسفرمارکت در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی آماری از فوتبالیست‌هایی ارائه داده که در این سال با کاهش شدید ارزش مادی‌شان روبرو شده‌اند. نکته جالب در این فهرست این است که رکورد بیشترین کاهش قیمت در اختیار کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ قرار دارد.

کوتینیو که بعد از ناکامی در بارسلونا، در فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ منتقل شده و در این تیم توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۷۰ میلیون یورویی ارزش مادی خود روبرو بوده است. کوتینیو زمانی که با قراردادی هنگفت از لیورپول راهی بارسلونا شد از او انتظار می‌رفت در بارسا درخشیده و به یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم تبدیل شود ولی این بازیکن برزیلی در کاتالونیا به هیچ وجه نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند تا در نهایت با قراردادی قرضی راهی مونیخ شود. کوتینیو اما در مونیخ به روزهای خوب خود برگشته و بایرن در صدد است او را به عنوان بازیکن دائمی به خدمت بگیرد. ارزش فعلی کوتینیو توسط ترانسفرمارکت ۷۰ میلیون یورو اعلام شده که با کاهش ۷۰ میلیون یورویی روبرو بوده است.


رتبه دوم فهرست در اختیار مارسلو ستاره رئال قراردارد. دفاع چپ رئال از دید ترانسفرمارکت در حال حاضر ۲۰ میلیون یورو ارزش دارد و این یعنی اینکه ارزش مادی او با کاهشی ۵۰ میلیون یورویی مواجه بوده است. راکیتیچ، ستاره کروات بارسا هم در حال حاضر از دید این وبسایت ۲۵ میلیون یورو می‌ارزد یعنی ارزش او امسال با کاهشی ۴۰ میلیون یورویی مواجه بوده است. سرخیو بوسکتس، آسنسیو، گرت بیل، ادینسون کاوانی، لمار از اتلتیکو، اومتیتی و نبیل فکیر در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل