نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال لیگ یک آزادگان ؛ پیش‌ بازی شهرداری ماهشهر- مس کرمان

فوتبال لیگ یک آزادگان

فوتبال لیگ یک آزادگان ؛ پیش‌بینی بازی شهرداری ماهشهر- مس کرمان

در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان از ساعت ۱۴ پنج‌شنبه ۲۰ دی‌ماه تیم فوتبال شهرداری ماهشهر میزبان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود. پیش‌بینی بازی شهرداری ماهشهر- مس کرمان با توجه به شرایط جدول یکی از حساس‌ترین پیش‌بینی‌های این هفته برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال خواهد بود. تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با ۷ باخت، ۵ تساوی و ۳ برد با کسب ۱۴ امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال مس کرمان با ۳ باخت، ۴ تساوی و ۸ برد با کسب ۲۸ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های پرسپولیس پاکدشت و گل‌گهر سیرجان در رده سوم جدول قرار دارد. دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها در مقابل تیم فوتبال فجر سپاسی به تساوی بدون گل تن داد. تیم فوتبال مس کرمان نیز برابر تیم فوتبال بادران تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم فوتبال مس کرمان در دور رفت این مسابقات با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر را شکست داده بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

شهرداری ماهشهر؛ فرار از انتهای جدول

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در این دوره از رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان عملکرد ضعیفی داشته است. آن‌ها از ۵ دیدار آخر خود در این رقابت‌ها یک برد، یک تساوی و ۳ باخت به‌دست آوردند. ۱۷ خورده در مقابل ۱۰ گل زده در ۱۵ بازی نشان از عملکرد ضعیف این تیم در خط حمله و دفاع دارد. شهرداری ماهشهر در دیدارهای خانگی یک تساوی و ۳ برد به‌دست آورده است. آن‌ها از پنج دیدار آخر خود در دیدارهای خانگی یک باخت یک تساوی و ۳ برد به‌دست آورده‌اند. شهرداری ماهشهر در دیدارهای خانگی در مقابل ۸ گل خورده موفق به ثمر رساندن ۶ گل شدند. شهرداری ماهشهر می‌تواند با کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد. وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در این دیدار می‌تواند با اتکا به بازیکنان خوبی چون محمد پورموسویان و سید‌ایمان موسوی برنده بازی باشد.

مس کرمان؛ گام بزرگ برای لیگ برتری شدن

تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ یک آزادگان یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها از پنج دیدار آخر خود در این رقابت‌ها یک باخت، ۳ تساوی و یک برد به‌دست آوردند. ۲۲ گل زده در مقابل ۱۲ گل خورده نشان از عملکرد فوق‌العاده این تیم در خط دفاع دارد. مس در دیدار‌های خارج از خانه هم عملکرد خوبی داشته است. به‌طوری‌که آن‌ها از ۹ دیدار خارج از خانه دو باخت، ۳ تساوی و ۴ برد به‌دست آوردند. تیم فوتبال مس کرمان در سه دیدار آخر خود در دیدار های خارج از خانه را با تساوی پشت سر گذاشته است. نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در این دیدار حساس خارج از خانه تلاش خواهد کرد با کسب یک برد دیگر خود را به صدر جدول فوتبال لیگ یک آزادگان نزدیک‌تر کند.

پیش ‌بینی بازی شهرداری ماهشهر- مس کرمان

با توجه به حساسیت‌های بالای جدول و نتایج دو تیم در هفته‌های اخیر گزینه برد مساوی تیم مس کرمان می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به پیش‌بینی فوتبال باشند.

کیوان علی‌‌محمدی این دیدار حساس را در استادیوم شهدای ماهشهر قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان ایران در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل