نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال لیگ یک آزادگان ؛ پیش‌ بازی پرسپولیس پاکدشت- اروند خرمشهر

فوتبال لیگ یک آزادگان

فوتبال لیگ یک آزادگان ؛ پیش‌بینی بازی پرسپولیس پاکدشت- اروند خرمشهر

در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان از ساعت ۱۴ پنج‌شنبه ۲۰ دی‌‌ماه تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت میزبان تیم فوتبال اروند خرمشهر خواهد بود. پیش‌بینی بازی پرسپولیس پاکدشت- اروند خرمشهر با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال خواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت با یک باخت، ۵ تساوی و ۹ برد با کسب ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال اروند خرمشهر با ۸ باخت، ۴ تساوی و ۳ برد با کسب ۱۳ امتیاز جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها با سه گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک را شکست داد. در سوی دیگر تیم فوتبال اروند خرمشهر نیز در آخرین دیدار خود با یک گل مغلوب تیم فوتبال خونه به خونه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در دور رفت این رقابت‌ها مقابل تیم اروند خرمشهر به تساوی بدون گل دست یافته بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پرسپولیس پاکدشت؛ گام بزرگ قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت با کسب نتایج درخشان خود در این رقابت‌ها به‌همراه تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی و به صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها در پنج دیدار آخر خود در این رقابت‌ها ۴ برد و یک تساوی به‌دست آوردند. ۳۲ گل زده در مقابل ۱۲ گل خورده آن‌ها را تبدیل به خطرناک‌ترین تیم در خط حمله کرده است. پرسپولیس پاکدشت در دیدارهای خانگی عملکرد بهتری داشته است. به‌طوریکه آن‌ها از هفت دیدار خانگی خود ۳ تساوی و ۴ برد به‌دست آوردند. ۱۸ گل زده در مقابل چهار گل خورده نشان می‌دهد که تیم فوتبال فوتبال اروند خرمشهر روز سختی را مقابل این تیم خواهد داشت. فرهاد کاظمی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پاکدشت در این دیدار تلاش خواهد کرد با کسب هر ۳ امتیاز این دیدار خانگی علاوه‌بر تثبیت جایگاه تیمش در صدر جدول فوتبال لیگ یک آزادگان فاصله امتیازی خود را با تیم‌های تعقیب کننده افزایش دهد.

اروند خرمشهر؛ تقابلی برای ماندن یا رفتن

تیم فوتبال اروند خرمشهر با عملکرد ضعیف خود در این رقابت‌ها یکی از جدی‌ترین کاندیداهای سقوط به‌دسته پایین‌تر می‌باشد. آن‌ها از پنج دیدار آخر خود در این رقابت‌ها یک برد و چهار باخت به‌دست آوردند. ۲۱ گل خورده در مقابل ۱۰ گل زده نشان از وخامت اوضاع این تیم دارد. کسب نتایج ضعیف این تیم تنها خلاصه به دیدارهای خانگی نمی‌شود. آن‌ها از هشت دیدار خارج از خانه خود پنج باخت، ۲ تساوی و تنها یک برد به‌دست آوردند. اروند خرمشهر ۴ دیدار آخر خود در دیدارهای خارج از خانه را با شکست پشت سر گذاشته است. هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر که تیمش با انتهای جدول تنها ۳ امتیاز فاصله دارد در صورت کسب یک برد ارزشمند در این دیدار حساس می‌تواند چندین پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

پیش‌بینی بازی پرسپولیس پاکدشت- اروند خرمشهر

با توجه به شرایط دو تیم در جدول و نتایج آنها در هفته‌های اخیر، گزینه برد مساوی تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال لیگ یک آزادگان باشد.

محمدباقر باقرپور این دیدار حساس را در ورزشگاه پاس قوامین تهران قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ آزادگان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل