صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری A ایتالیا ؛ پیش‌بازی رقابت کیه‌وو – اینترمیلان

فوتبال سری A ایتالیا ؛ پیش‌بازی رقابت کیه‌وو – اینترمیلان

ad banner

فوتبال سری A ایتالیا ؛ پیش‌بینی بازی کیه‌وو – اینترمیلان

در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه ۱ دی‌ماه تیم فوتبال کیه‌وو میزبان تیم فوتبال اینتر میلان خواهد بود. پیش‌بینی بازی کیه‌وو- اینتر می‌تواند یکی از مهیج‌ترین پیش‌بینی‌های این هفته باشد. تیم فوتبال کیه‌وو با ۹ باخت، و ۷ تساوی با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول رقابت‌های سری A قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال اینتر با ۴ باخت، ۲ تساوی و ۱۰ برد با کسب ۳۲ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های یوونتوس و ناپولی جایگاه سوم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال کیه‌وو در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها در مقابل تیم فوتبال اسپال با نتیجه بدون گل به تساوی دست یافت. تیم فوتبال اینتر نیز در آخرین بازی خود با یک گل تیم فوتبال اودینزه را شکست داد. اینتر در ۵ بازی از ۶ دیدار قبلی خود مقابل تیم کیه‌وو پیروز بوده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

کیه‌وو؛ اتمام روند تساوی‌های پی در پی؟

تیم فوتبال کیه‌وو در پنج دیدار قبلی خود در رقابت‌های سری A پنج تساوی به‌دست آورده است. ۱۲ گل زده در مقابل ۳۲ گل خورده در ۱۶ بازی قبلی نشان از وخامت اوضاع این تیم دارد. ۴ امتیاز از ۱۶ بازی تیم فوتبال کیه‌وو را تبدیل به جدی‌ترین کاندید برای صعود به رقابت‌های سری B کرده است. کیه‌وو در دیدارهای خانگی نیز عملکرد ضعیفی داشته است. به‌طوری‌که آنها در هشت دیدار خانگی ۵ باخت و ۳ تساوی به‌دست آوردند. کیه‌وو با شش گل زده در مقابل ۱۶ گل خورده در هشت بازی خانگی، شب سختی را در مقابل خط آتش اینتر خواهد داشت. دومنیک دی کارلو سرمربی تیم کیه‌وو در این بازی تلاش خواهد کرد با کسب هر سه امتیاز بازی شرایط تیمش را برای ادامه راه بهبود بخشد. استپینسکی و سرجیو پلیشیر امید‌های گلزنی کیه‌وو در این دیدار هستند.

فوتبال سری A ایتالیا

اینتر ؛ گام بزرگ برای نزدیک‌تر شدن به صدر

تیم فوتبال اینتر در این دوره از رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا حضور موفقی داشته است. آنها در ۵ دیدار آخر خود در این رقابت‌ها دو باخت یک تساوی و دو برد به‌دست آوردند. ۲۸ گل زده در مقابل ۱۳ گل خورد نشان از عملکرد خوب این تیم در فاز حمله و دفاع دارد. تیم فوتبال اینتر از هشت دیدار خارج از خانه سه باخت، یک تساوی و ۴ برد به‌دست آورده است. اینتر میلان می‌تواند در این دیدار نه‌‌چندان دشوار خارج از خانه، با کسب یازدهمین پیروزی امتیازات خود را به عدد ۳۵ برساند و فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند. لوچیانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان می‌تواند با اتکا به بازیکنان ارزشمند خود مانند مائورو ایکاردی، بالده کیتا و ایوان پریشیچ برنده این بازی باشد.

فوتبال سری A ایتالیا

پیش‌بینی بازی کیه‌وو- اینتر

کسب ۵ تساوی پی در پی کیه‌وو در پنج دیدار اخیر رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا و شرایط تیم اینترمیلان در جدول و توجه به آمار گلزنی این تیم در دیدارهای قبل،  گزینه برد مساوی تیم اینتر می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای پیش‌بینی باشد.

فابریزیو پاسکووا این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم مارک آنتونیو بنتگودی سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *