نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های ارنستو والورده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد

Ernesto Valverde

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. خلاصه ای از صحبت های او در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید:

نمی‌دانم منچستریونایتد فردا می‌خواهد با چه سبکی بازی کند ولی نگاهی به نتایج آنها در لیگ قهرمانان اروپای امسال داریم، آن ها در 3 بازی از 4 بازی خارج از پیروز شده‌اند. بنابراین باید کاملا هوشیار باشیم. در دقایق پایانی آنها یوونتوس و پاری سن ژرمن را بردند. ما باید بازی خودمان را انجام بدهیم و مشخصا منچستر هم برنامه‌های خودش را خواهد داشت.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در بتکارت

او در مورد حضور دمبله در ترکیب بازی فردا شب این طور صحبت کرد:

حضور دمبله در ترکیب اصلی هم یکی از احتمالات است. مقابل هوئسکا 70 دقیقه بازی کرد. کمتر از انتظارات بود ولی هدف از اول هم این بود که به تدریج برای این بازی آماده شود. اینکه چه بازیکنی بازی را شروع کند و کدام یک تمامش کند، مهم است. یونایتد در دقایق پایانی تیم منحصر به فردی است و این را قبلا در نیوکمپ هم ثابت کرده است (اشاره به قهرمانی سال 1999 منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا). از پتانسیل یونایتد باخبر هستیم. آنها تیم قدرتمندی هستند. می‌دانم هواداران فرداشب می‌آیند و ورزشگاه را پر می‌کنند و تیم را رو به جلو سوق می‌دهند. ما باید تلاش کنیم همسو با آنها باشیم. شور و اشتیاق زیادی نسبت به لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و ما یک قدم تا نیمه نهایی فاصله داریم.

ترشتگن یا ویدال مسئله ارنستو والورده این است

او همچنین در مورد تراشتگن و ویدال گفت:

تراشتگن؟ او بازیکن بسیار باشخصیتی است. این  قضیه از زمانی که به اینجا آمدم، صادق بوده است. بودن او اطمینان خاطر زیادی به تیم تزریق می‌کند. او هنوز جوان است و با این همه بابت او خیالمان راحت است. آرتورو ویدال؟ او روحیه‌ای کاملا رقابت طلب و جنگنده دارد. گاهی در ترکیب قرار نمی‌گیرد ولی بازی‌های زیادی انجام داده و به تیم کمک زیادی می‌کند. گاهی زیادی به ترکیب اصلی اهمیت می‌دهند ولی برای من اینکه تیم با چه ترکیبی بازی را تمام می‌کند هم مهم است.

ترس بابت سه سال ناکامی در یک چهارم نهایی؟ هیچ ترسی وجود ندارد ولی در عوض بی نهایت انگیزه داریم. ما روی هدف خودم یعنی رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده ایم.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل