نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی شب دوم از هفته اول دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹/۲۰

uclll

هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۹۸ پیگیری خواهد شد و بزرگان فوتبال اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در بازی های شب دوم هفته ی اول این رقابت ها، تیم های گروه های اول تا چهارم مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بینی دیدار های گروه اول لیگ قهرمانان اروپا

پاری سن ژرمن – رئال مادرید

در مهم ترین بازی این گروه، پاری سن ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان رئال مادرید خواهد بود. این دو تیم آخرین بار دو فصل قبل در مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر برخورد کردند که کهکشانی ها در هر دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسیدند. هر دو تیم با پیروزی مقابل حریفان در دیدار های خود در لوشامپیونه و لالیگا، پای به این میدان خواهند گذاشت. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

در دیگر دیدار این گروه تیم های کلاب بروخه بلژیک و گالاتاسارای ترکیه به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران در ورزشگاه یان برایدل انجام خواهد شد. ادر بالانتا که از بازل سوئیس به بروخه پیوسته امیدوار خواهد بود تا در خط میانی این تیم از ابتدا به میدان برود. کلاب بروخه در تابستان امسال شرایط مالی خوبی را با فروش ۵۰ میلیون پوندی بازیکنان خود به دست آورد اما در عین حال بازیکنان کلیدی خود مانند وسلی، آرنات دانیوما، مارولس ناکامبا و استفانو دنسویل را از دست داد.

تیم بلژیکی در این فصل سایمون مینیوله سنگربان سابق لیورپول را به خدمت گرفته و امیدوار به کسب امتیاز برابر گالا خواهد بود. کلاب بروخه در ۸ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان بدون شکست بوده است. در نقطه مقابل گالاتاسارای ترکیه ماریو لمینا و امره آکبابا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. رادامل فالکائو مهاجم سابق موناکو به تیم ترکیه ای پیوسته و امیدوار است در این دیدار نمایش خوبی ارائه دهد. شرایط یونس بلهندا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است شرایط حضور در این دیدار را نداشته باشد. امره مور و ژان سری نیز بعد از سپری کردن جلسه محرومیت خود در هفته گذشته آماده بازی برابر کلاب بروخه خواهند بود.

گالاتاسارای در ۱۸ بازی از ۲۰ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا در کسب پیروزی ناکام بوده است. گالا در ۳ بازی آخر خود در رقابت های اروپایی در هر دو نیمه اول و دوم بازنده میدان بوده است. در این سه دیدار،‌ گالاتاسارای حداقل ۲ گل در هر بازی دریافت کرده است.

پیش بینی دیدار های گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ – ستاره سرخ بلگراد

در مهم ترین بازی این گروه، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

در دیگر دیدار این گروه المپیاکوس یونان در ورزشگاه کارایسکاکیس شهر آتن به مصاف تاتنهام هاتسپر نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها خواهد رفت. این بازی راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد. تیم یونانی بدون حضور کاپیتان خود کنستانتینوس فورتونیس و روبن سمدو پا به این دیدار می گذارد. المپیاکوس در ۵ دیدار اخیر خود در مسابقات اروپایی به پیروزی دست پیدا کرده است. در ۳ دیدار اخیر این تیم نیز آن ها موفق شده اند حداقل دو گل در هر بازی به ثمر برسانند.

در نقطه مقابل تیم مائوریسیو پوچتینو فینالیست فصل گذشته این رقابت ها،‌ غایبان زیادی برای این دیدار خواهد داشت. جیووانی لو سلسو، خوان فویت، داوینسون سانچز، کایل واکر پیترز و رایان سسنیون از مصدومان تاتنهام به شمار می روند. تانگوی اندومبله و دله الی بعد از سپری کردن دوران نقاهت، می توانند در این بازی برای اسپرز به میدان بروند.

پیش بینی دیدار های گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا

شاختار دونتسک – منچستر سیتی

در مهم ترین بازی این گروه، شاختار دونتسک اوکراین در ورزشگاه متالیست شهر خارکف میزبان منچستر سیتی خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا که در بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس شکست عجیبی برابر نوریچ سیتی متحمل شدند در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز خارج از خانه خواهند بود. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

در دیگر دیدار این گروه تیم های دینامو زاگرب کرواسی و آتالانتا در ورزشگاه ماکسیمیر شهر زاگرب به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. دومینیک لیواکوویچ علی رغم حضور چرخشی در هفته های اخیر، به احتمال زیاد درون دروازه دینامو قرار می گیرد. آتالانتا با تمام قوا وارد این مسابقه می شود و بر خلاف بازی آخر آتالانتا در سری آ،‌ این بار خبری از حضور لوئیس موریل در ترکیب اصلی نخواهد بود و دوان زاپاتا از ابتدا برای تیم ایتالیایی بازی می کند. دینامو زاگرب در ۶ دیدار اخیر اروپایی خود شکست ناپذیر بوده است.

پیش بینی دیدار های گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید – یوونتوس

در مهم ترین بازی این گروه، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان یوونتوس خواهد بود. مسابقه دو تیم در فصل گذشته با جنجال های بسیاری همراه بود و مشخصا در این دیدار این جنجال ها ادامه خواهد داشت. هر دو تیم در هفته اخیر عملکرد مناسبی در بازیهای داخلی نداشته اند. یووه مقابل فیورنتینا بدون گل متوقف شد و اتلتیکو مقابل رئال سوسیه داد نخستین شکست فصل را پذیرا شد. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

وضعیت و نکات آماری دو تیم

در دیگر دیدار این گروه تیم های بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم می روند. این بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. جوئل پوجانپالو تنها غایب بایر لورکوزن برای این دیدار خواهد بود. لورکوزن در در ۹ بازی از ۱۰ بازی اخیر اروپایی خود شکست ناپذیر بوده است. در نقطه مقابل لوکوموتیو مسکو ۶ بازی از ۷ بازی اروپایی اخیر خود را واگذار کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل