نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سون هیونگ مین: امیدوارم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا به بهترین فرمم برسم

son

سون هیونگ مین مهاجم اهل کره جنوبی تیم تاتنهام اعتقاد دارد تا قبل از فرا رسیدن فینال لیگ قهرمانان اروپا و دیدار نهایی مقابل لیورپول به بهترین سطح خود خواهد رسید.

در حالیکه بیشتر بازیکنان دنیا یک ماه آینده را در استراحت به سر می برند، سون هیونگ مین و یارانش در تیم تاتنهام مهلت سه هفته ای برای آماده سازی خود برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که ۱۱ خرداد (۱ جون) در شهر مادرید برگزار می شود دارند. سون هیونگ مین به نسبت دیگر بازیکنان تاتنهام مدت طولانی تری را برای استراحت کردن و ریکاوری داشته است. او در بازی مقابل بورنموث اخراج شد و محرومیت سه جلسه ای برایش در نظر گرفته شد و همین امر باعث شد بازی آخر لیگ مقابل اورتون که با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید را از دست بدهد. سون در یکی از بهترین فصل های دوران فوتبالی خود به سر می برد. او تا قبل از تعطیلات زمستانی عملکرد بی نظیری داشت و البته این فرم را در هفته های اولیه سال ۲۰۱۹ نیز حفظ کرد. اما در چند ماه اخیر شاهد افت نسبی این بازیکن کره ای بوده ایم. هر چند با وجود کاهش سطح بازی در لیگ، سون در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ عملکرد فوق العاده ای در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم منچستر سیتی داشت و با زدن سه گل نقش تعیین کننده ای در صعود تیمش به نیمه نهایی داشت. با این وجود او با اعتماد به نفس کافی معتقد است تا فینال در فرم خوبی قرار خواهد گرفت.

سون هیونگ مین در صحبت های خود گفت:

فکر می کنم همه به استراحت نیاز دارند. ما تلاش می کنیم تا به بهترین نحو ممکن روند آماده سازی را انجام دهیم و همه کاری که از دستمان بر می آید برای رسیدن به جام انجام دهیم. من انسان کاملا مثبت اندیشی هستم و بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین احساساتی است که یک فوتبالیست می تواند داشته باشد. بنابراین برای این بازی می خواهم مطمئن شوم که برای هر لحظه و هر توپی که به سمتم می آید آماده باشم. تنها سه هفته وقت باقی مانده و همه چیز در دست خودمان است. امیدوارم در فرم آتشین باشم!

سون هیونگ مین

سون به تازگی از سوی طرفداران به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم تاتنهام انتخاب شد. همچنین با رای طرفداران گل او به چلسی در ماه نوامبر نیز عنوان بهترین گل فصل باشگاه انتخاب شد. علی رغم کامبک رویایی تاتنهام مقابل آژاکس در آمستردام، سون بابت از دست دادن آخرین بازی خانگی فصل تاتنهام مقابل اورتون ابراز نا امیدی کرد.

سون گفت: هفته دیوانه واری بود! چهارشنبه گذشته را به جشن و شادی پرداختیم. خیلی خوشحال بودیم. بعد از آن فهمیدم که بازی یکشنبه را از دست داده ام. از این بابت خیلی ناراحت شدم ولی با این حال باید بگویم که ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این احساس فوق العاده ای است. در مورد برد یا باخت در آن بازی حرف نمی زنم. برای آماده سازی تیم و حضور در این بازی مهم زمان زیادی باقی مانده است. قهرمانی در چمپیونز لیگ ارزش زیادی دارد. اما باخت در فینال برای مدت بسیار زیادی دردناک خواهد بود. فقط می خواهیم آماده باشیم و بعد ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است و بنابراین سبک و نحوه عملکرد ما در این بازی بسیار اهمیت دارد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل