نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سری ‌آ ایتالیا : پیش بازی لاتزیو-میلان

سری آ ایتالیا

سری ‌آ ایتالیا : پیش بازی لاتزیو-میلان ؛ عقاب‌ها در کمین روسونری

از هفته سیزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا ،تیم میلان راهی پایتخت ایتالیا خواهد شد تا در رقابتی مهم و حساس، برابر لاتزیو آماده قرار گیرد. این دیدار روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

بیانکوچلستی و روسونری که در جدول رقابت‌ها به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند، در صورت پیروزی گامی مهم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخواهند داشت.

لاتزیو: تیمی جاه‌طلب با رهبری بلندپرواز چون سیمونه اینزاگی

تیم لاتزیو طی هفته‌های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی داشته است. در ابتدای این فصل سری آ ایتالیا گمان می‌رفت بتوانند برای جایگاه دوم و سوم جدول سری آ ایتالیا، تیم های ناپولی و اینتر را به چالش بکشند، اما مصدومیت‌ها و جدول سنگین بازی‌ها، مانع هدف‌شان شد. با این تفاسیر، اکنون اوضاع در جبهه آبی‌های شهر رم آرام است و پیش بینی بازی‌های آن‌ها، راحت‌تر شده. اینزاگی برای این بازی، تقریبا اکثر مهره‌هایش را در اختیار خواهد داشت. میلان بادلی به شرایط آرمانی رسیده و حتی لوکاس لیوا، هافبک سابق لیورپول، می‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند. اینزاگی می‌داند در صورتی که برابر تیم میلان پیروز شود، می تواند اختلاف امتیاز را به عدد پنج برساند و خیال خودش را از بابت جدال پر تنش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کند. مهمترین نگرانی اینزاگی، مصدومیت سرگی میلینکوویچ ساویچ بود که در اردوی تیم ملی صربستان آسیب دید و به خانه برگشت، اما با نظر پزشکان، می‌تواند در این مصاف حساس بازی کند.

میلان: خدایگان فوتبال، علیه تیمِ جنارو گتوزو

واقعا بدشانس ترین تیم اروپا را می‌توان میلان دانست. مصدومیت جاکومو بوناونتورا که فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا را از دست داد، لوکاس بیلیا که تا چهارماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، ماتیا کالدارا که هنوز یک بازی انجام نداده، دوباره مصدوم شده و در نهایت السیو رومانیولی، کاپیتان تیم، گتوزو را به فکر فرو برده است. کرگدن محبوب میلانی‌ها، برای این بازی می‌خواهد از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کند، اما داشتن فقط یک مدافع وسط تخصصی که زاپاتاست، کار را سخت خواهد کرد. همچنین گونزالو هیگواین که مقابل یوونتوس از کوره در رفت و به شدت عصبانی و از زمین بازی اخراج شد، نمی‌تواند در المپیکو به تیمش کمک کند. تنها خبر خوش برای سرمربی روسونری، می‌تواند بازگشت چالهان اوعلو باشد که مسائل شخصی و فنی را حل کرده و آماده درخشش است.

این روزها پائولو مالدینی و لئوناردو، دو تن از مدیران ارشد میلان، می خواهند زلاتان ابراهیمموویچ را به میلان بازگردانند. انتقالی که می تواند در ادامه فصل برگ برنده‌ای باشد برای غول خفته سری آ. میلان اگر بتواند برخلاف پیش بینی ها، به پیروزی برسد و یا حتی یک تساوی از این بازی کسب کند، با توجه به جدول بازی‌های سری آ ایتالیا، کار راحت‌تری برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. لازم به ذکر است گتوزو تا به حال چه در سری آ و چه در جام حذفی، مقابل اینزاگی بازنده نبوده است.

پیش‌بینی مسابقه لاتزیو – میلان در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل