نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

سری آ ایتالیا : پیش‌بازی اینترمیلان-اودینزه

سری آ ایتالیا

سری آ ایتالیا : اینترمیلان-اودینزه؛ لوچانو اسپالتی به دنبال فراموشی روزهای بد اروپایی

در چارچوب هفته شانزدهم سری آ ایتالیا ، تیم‌های اینترمیلان و اودینزه از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه، ۲۴ آذرماه در استادیوم جوزپه مه آتزا با قضاوت روزاریو آبیسو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

اینترمیلان؛ لوچانو اسپالتی به همراه نراتزوری در سری آ موفق خواهد شد؟

باشگاه اینترمیلان در  فصل جاری مسابقات سطح اول فوتبال سری آ ایتالیا عملکرد مطلوبی داشته و جزو بالانشینان سری آ است. تیم لوچانو اسپالتی در فصل جاری در رقابت های داخلی فوتبال ایتالیا از ۱۵ دیدار خود ۹ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست در کارنامه خود ثبت کرده و در جایگاه سوم قرار گرفته است.

به نقل از وبسایت هواسکورد، دالبرت مصدوم اصلی اینترمیلان بوده و قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست. راجا ناینگولان نیز از بند مصدومیت رهایی یافته و در تمرینات تیمش نیز شرکت کرده است ولی شاید اسپالتی ریسک نکرده و بلافاصله برای ۹۰ دقیقه کامل به هافبک باتجربه خود میدان ندهد.

پیش‌بینی می‎شود که ماتیاس وسینو نیز در این دیدار برای اینترمیلان نتواند بازی کند. این بدان معنی است که یک نفر از میان بورخا والرو و روبرتو گالیاردینی جای وی را در ترکیب اصلی پر خواهند کرد. ژوائو ماریو نیز در دیدار قبلی اینترمیلان مقابل پی اس وی آیندهوون بازی نکرد و انتظار می‌رود که او به همراه ایوان پریشیچ و متئو پولیتانو پشت سر مائورو ایکاردی بازی کنند.

با وجود این‎که شاگردان لوچانو اسپالتی در خانه بازی می‎کند ولی کار آسانی مقابل اودینزه نخواهد داشت. نراتزوری شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارد و کارشناسان نیز در پیش‎بینی نتیجه‎ی این دیدار به پیروزی نراتزوری رای داده‎اند. باشگاه اینترمیلان در ۵ دیدار اخیر خانگی خود در سری آ پیروز شده و در ۴ دیدار اخیر خانگی خود نیز موفق شده دروازه‎‏ی خود را بسته نگه دارد.

اودینزه؛ داویده نیکولا به دنبال فرار از منطقه سقوط

باشگاه اودینزه بر خلاف فصول قبل سری آ، در فصل جاری عملکرد چندان مطلوبی نداشته است. این تیم در فصل جاری پیروزی‎های کمی به دست آورده و بیشتر طعم شکست را چشیده است. شاگردان داویده نیکولا در حال حاضر از ۱۵ بازی خود ۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۸ شکست کسب کرده‎اند که آمار خوبی برای این تیم نیست.

به گزارش وبسایت گل، اودینزه آمار خوبی در فصل جاری سری آ نداشته و اکنون نیز با ۱ پیروزی در ۵ دیدار اخیر خود پا به جدال سخت مقابل نراتزوری می‏گذارد.

باشگاه اودینزه در حال حاضر چهار مصدوم دارد. امانوئل بادو، لوکاس تئودورچیک، سمیر و ملا واگی قطعا برای این دیدار آماده نخواهند بود. کوین لازانیا، مهاجم ایتالیای در هفته‎ی گذشته برای اودینزه گلزنی کرد و پیش‎بینی می‏شود در این هفته نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد.

اودینزه پس از ۱۵ هفته در رتبه هفدهم سری آ ایتالیا قرار گرفته که جایگاه مناسبی برای این تیم نیست. این تیم در ۹ دیدار از ۱۰ مسابقه‎ی اخیر خود در سری آ موفق به کسب پیروزی نشده و حال نیز کار سختی در خانه اینترمیلان خواهند داشت.

پیش‌بینی مسابقه اینترمیلان – اودینزه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل