نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نواک جوکوویچ- الکساندر زورف:نبرد ستارگان تنیس جهان

تنیس لندن: پیش بازی نواک جوکوویچ- الکساندر زورف در نبرد ستارگان تنیس جهان

رقابت‌های دور گروهی مسابقات لندن، به پایان خود نزدیک می‌شود. مسابقاتی که هر ساله میان ۸  تن از ستارگان تنیس جهان برگزار می‌شود. در گذشته این مسابقات در شهرهایی چون هیوستون، لیسبون، مادرید و… برگزار می‌شد اما چند سالی است که محل برگزاری آن به لندن منتقل شده است. نواک جوکوویچ و الکساندر زورف، هر دو پیروز بازی‌های اول خود بودند و حالا مقابل یدیگر قرار گرفته‌‌اند. مسابقه‌ای که برای هیچ کدام از آن ها کار راحتی را در پی نخواهد داشت. با انجام بازی‌های دور دوم گروهی، تکلیف تنیسورهای صعودکننده از گروه، تا حد زیادی مشخص خواهد شد.
دیدار نواک جوکوویچ و الکساندر زورف از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، آغاز می‌شود.

نواک جوکوویچ: مقتدر مانند نوله

نواک جوکوویچ در روز اول رقابت‌های ستارگان تنیس جهان در لندن، به راحتی جان ایسنر را از پیش رو برداشت. تنیسور صربستانی که در دو سال گذشته از فرم خوب خود دور بود، حالا نفر اول رنکینگ رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان است. حالا جوکو باید مقابل الکساندر زورف قرار گیرد. او در برابر پسر آلمانی ۲ بار تن به شکست داده و در ۱ مسابقه نیز پیروز شده است. ضربات بافکر و قدرتمند جوکوویچ، کار را برای هر تنیسوری سخت می‌کند. از تسلط او در نزدیکی تور و رالی‌های طولانی به هیچ وجه نباید گذشت. کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌ی پرتغالی یوونتوس نیز بازی جوکوویچ مقابل ایسنر را از نزدیک تماشا کرد. تنها ۱ شکست در ۱۰ بازی گذشته، نشان می‌دهد که قصاب بلگراد از چه آمادگی بالایی برای سلاخی حریفان خود برخوردار است.

الکساندر زورف: چالش مسلط بودن به اعصاب 

بدون هیچ شک و تردیدی، زورف یکی از بااستعدادترین و از ستارگان تنیس جهان به شمار می‌آید. او می‌تواند در آینده افتخارات زیادی را برای خود کند. این جوان خوش‌آتیه در بازی اول خود مقابل چیلیچ، در حالی که ابتدا عقب افتاد، موفق شد تنیسور کروات را دو ست شکست دهد. تسلط نداشتن به اعصاب و سر زدن رفتار‌های بچگانه از او، مانع پیشروی‌اش در بسیاری تورنمنت‌ها بوده است. پسر هامبورگی نشان داده که راه و روش بردن جوکوویچ را خوب بلد است. تمرکز بر روی بازی خود و استفاده از قدرت جوانی، می‌تواند فاکتور‌های کلیدی برای پیروزی زورف در برابر حریف سرسختش باشد.

پیش‌بینی بازی نواک جوکوویچ- الکساندر در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل