صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ اسپانیول- بارسلونا

رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ اسپانیول- بارسلونا

ad banner

رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ اسپانیول- بارسلونا، جدال نفسگیر در ایستگاه پانزدهم

در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه ۱۷ آذرماه تیم فوتبال اسپانیول در خانه میزبان آبی و اناری‌های بارسلون خواهد بود. تیم فوتبال اسپانیول با ۵ باخت، ۳ تساوی و ۶ برد با کسب ۲۱ امتیاز جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال بارسلونا با دو باخت، ۴ تساوی و ۸ برد با کسب ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال اسپانیول در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لالیگا با سه گل مغلوب تیم فوتبال ختافه شد. تیم فوتبال بارسلونا نیز در آخرین بازی خود با دو گل تیم فوتبال ویارئال را شکست داد. اسپانیول در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد به‌طوری‌که اگر نتایج دیگر تیم‌ها به نفعشان باشد می‌توانند تا رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند. تیم فوتبال بارسلونا نیز با کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود را در جدول تثبیت کند. بارسلونا در ۶ بازی اخیر خود مقابل اسپانیول در چهار دیدار برنده بازی بوده است.

اسپانیول؛ سبقت از رئال با گذشتن از بارسا

تیم فوتبال اسپانیول که تا هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا نتایج خوبی را کسب کرده بود، در سه بازی بعدی خود متحمل شکست شد تا علاوه‌بر از دست دادن جایگاه خود در جدول، شرایط نامناسبی برای ادامه رقابت‌ها پیدا کند. اسپانیول برخلاف بازی‌های خارج از خانه در دیدارهای خانگی نتایج بسیار درخشانی را به‌دست آورده است. آنها در شش بازی خانگی خود در ۵ بازی پیروز شدند. تیم فوتبال اسپانیول به‌غیر از بازی آخر خود در مقابل ختافه در ۵ بازی قبلی خود در خانه تنها یک گل دریافت کرده است. تیم فوتبال اسپانیول برای خارج شدن از این بحران تلاش خواهد کرد که با کسب هر سه امتیاز این بازی بزرگ علاوه‌بر صعود به رده‌های بالاتر جدول شرایط روحی و روانی خود را نیز بهبود بخشد. روبی به‌عنوان سرمربی اسپانیول خواهد کوشید با اتکا به بازیکنانی چون بورخا ایگلسیاس، هرموسو و گرانرو هر سه امتیاز این بازی سخت را به‌دست بیاورد.

رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا

 

بارسلونا؛ فرار بزرگ

تیم فوتبال بارسلونا در ۶ دیدار آخر خود در رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا یک شکست، یک تساوی و ۴ برد به‌دست آورده است. ۱۸ گل زده در ۶ بازی اخیر بارسا نشان می‌دهد خط آتش کاتالان‌ها دوباره در حال جان گرفتن است. تیم بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه آن‌چنان که باید نتوانسته است رضایت هواداران خود را به‌دست آورد، یک شکست، ۲ تساوی و ۳ پیروزی در 6 بازی، ۹ گل زده در مقابل ۷ گل خورده عملکرد مناسبی برای مدافع عنوان قهرمانی محسوب نمی‌شود . تیم فوتبال بارسلونا با تیم رئال مادرید رده پنجمی تنها ۵ امتیاز فاصله دارد و یک لغزش کوچک آبی و اناری‌ها را از صدر جدول به پایین خواهد کشید. تیم فوتبال بارسلونا که در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده است برای دست یافتن به سه‌گانه جام معتبر، در این دیدار محکوم به برد است. ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا می‌تواند با تکیه بر بازیکنان بزرگ و تراز اول جهانِ فوتبال مانند لیونل مسی، لوئیس سوارز و عثمان دمبله هر سه امتیاز این بازی را به‌دست بیاورد و جایگاه خود را تا هفته بعد در صدر جدول تثبیت کند.

رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا

کارلوس گراند این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم RCDE کورنلا قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه اسپانیول- بارسلونا در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *